Zgodnie z zapowiedziami Prezesa Zarządu Energa SA, Daniela Obajtka, Energa Obrót w połowie sierpnia powołała Rzecznika Klienta. Analizuje i wyjaśnia on najbardziej skomplikowane sprawy klienckie. Jest to kolejna, po rozwiązaniu problemu skumulowanych faktur, dobra informacja dla klientów Energi w ostatnim czasie.
Energa to firma, która stale wprowadzana nowe, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania mające na celu podnoszenie standardów obsługi w każdym aspekcie. Powołanie Rzecznika Klienta uczyni firmę jeszcze bardziej nowoczesną i przyjazną odbiorcom energii, stawiając ich potrzeby w centrum zainteresowania. To także ważny krok w realizacji nowej strategii grupy.
– Rzecznik reprezentuje interesy klientów w szczególnie trudnych, problematycznych sytuacjach, jako instancja odwoławcza. Należy podkreślić, że sprawy, którymi zajmuje się Rzecznik Klienta, należą od najbardziej skomplikowanych i długotrwałych. Standardowymi reklamacjami i zgłoszeniami niezmiennie zajmować się będzie profesjonalny, doświadczony zespół specjalistów. Osoby zajmujące się obsługą naszych klientów to eksperci z szeroką wiedzą, o kompetencjach nieporównywalnych z pracownikami obsługi w branżach innych niż energetyka. Mamy do nich pełne zaufanie – podkreśla Jarosław Dybowski, Prezes Zarządu Energi Obrót.
Dodatkowym zadaniem Rzecznika Klienta jest gromadzenie wszelkiego rodzaju sugestii i pomysłów dotyczących funkcjonowania obsługi klienta w firmie.
– Doświadczenia z ostatnich tygodni, szczególnie związane z prowadzonymi przez grupę dyżurami prasowymi w lokalnych redakcjach, wyraźnie pokazują, jak wiele z problemów klientów udało się już wyeliminować dzięki zaangażowaniu naszych specjalistów – zaznacza Stanisław Konował, nowo powołany Rzecznik Klienta Energi Obrót. – Wyzwanie stanowią dla nas najbardziej złożone, nieszablonowe problemy. Jestem pewien, że dzięki wspólnej pracy uda nam się wyjaśnić wszystkie wątpliwości klientów.
Pytania, zgłoszenia i reklamacje klienci wciąż mogą składać telefonicznie pod numerem 555 555 555 od poniedziałku do piątku, od godziny 7 do 22, przez formularz na stronie www.energa.pl/kontakt lub pocztą tradycyjną na adres firmy. Do dyspozycji klientów przygotowany został również serwis ENERGA24 dostępny pod adresem 24.energa.pl. Skargę lub uwagi dotyczące otrzymanej odpowiedzi można natomiast przesłać do Rzecznika Klienta przez dedykowany formularz na stronie internetowej www.energa.pl/.
źródło energa.pl
- 07/09/2017 19:49 - Artystyczne otwarcie Oliwskiego Ratusza Kultury
- 07/09/2017 16:43 - Kazimierz Koralewski: Adamowicz w panice
- 06/09/2017 13:09 - Sędzia nie powinien brać czynnego udziału w debacie politycznej – odpowiada nam Ministerstwo Sprawiedliwości
- 05/09/2017 21:42 - Poczta Polska: Muzeum mordu
- 05/09/2017 10:58 - Gem, set - CBA?: Czy J. Karnowski naruszył art. 231 KK?
- 04/09/2017 11:32 - II Gdański Piknik Patriotyczną imprezą rodzinną
- 04/09/2017 11:00 - „Godność” bojkotuje Adamowicza
- 01/09/2017 22:16 - „Mistrzowie w pasach” czyli jak jeździć bezpiecznie
- 01/09/2017 19:13 - Karol Nawrocki: Polska Poczta w Gdańsku i Westerplatte - archetypy polskiej postawy
- 01/09/2017 14:22 - Sierpień podziałów