W Olivia Tower została oficjalnie otwarta gdańska placówka austriackiej firmy Competence Call Center, która do połowy 2015 roku chce tu zatrudniać nawet 400 osób.
- Cieszy dwieście nowych miejsc pracy, myślę że współpraca będzie nam się dobrze układać – przekonywała na początku spotkania Hanna Zych-Cisoń, wicemarszałek Województwa Pomorskiego. Właśnie tyle osób chce do końca roku zatrudnić firma CCC. Placówka w Gdańsku będzie świadczyć usługi w języku skandynawskim i niemieckim, jednak w przyszłości chce poszerzyć zakres o polski, angielski czy rosyjski. Austriacka korporacja ma ponad czterdzieści oddziałów i zatrudnia ponad 4,5 tysiąca pracowników. Jest jedną z wiodących na rynku europejskich centrów telefonicznych, swoim klientom oferuje pomoc aż w 28 językach.
Oddział w Gdańsku jest najmłodszym ze wszystkich, które dotychczas powstały. Jednak nie wahali się za długo z decyzją, żeby to właśnie tu go otworzyć. - Przekonali nas przede wszystkim ludzie – tłumaczy prezes zarządu CCC, Christian Legat. - W Gdańsku jest duży rynek, szybki rozwój gospodarczy oraz świetny poziom edukacji. Poza tym to ważny ośrodek komunikacyjny, zatem to wystarczające argumenty za tym, że wybraliśmy to miasto na miejsce naszej nowej filii – przekonywał. - Inwestycja firmy CCC na pewno przyciągnie też innych przedstawicieli Business Proces Outsourcing – dodał Andrzej Bojanowski, wiceprezydent Gdańska.
Zapytany o zarobki pracowników Ulf Herbrechter, dyrektor operacyjny austriackiej firmy, nie udzielił konkretnej odpowiedzi. - Wszystko zależy od kwalifikacji danego pracownika, jednak jeśli chcemy mieć dobrą kadrę, nie możemy jej proponować najniższego krajowego wynagrodzenia – stwierdził.
Dodał także, że do połowy 2015 roku Competence Call Center w Gdańsku chce mieć w swoich szeregach nawet 400 pracowników. Pierwsza grupa jest już na szkoleniach, jednak CCC wciąż poszukuje nowych osób i zaprasza na swoją stronę internetową, gdzie można złożyć aplikację. Przekonywał ponadto, że to idealne miejsce do pracy: - U nas ludzie nie muszą udawać szczęśliwych, oni są szczęśliwi – stwierdził z przekonaniem. - Naszym pracownikom dajemy możliwość ciągłego rozwoju, dzięki CCC Campus mogą podnosić swoje umiejętności poprzez szkolenia obowiązkowe, jak i dobrowolne. Każdy może zostać prezesem, przecież Christian Legat też zaczynał od początku w naszej firmie.
Gdańsk jest dwunastym miejscem, gdzie CCC ma swoje oddziały, poza Polską znajdują się one także w Austrii, Niemczech, Francji, Turcji, Szwajcarii, Słowacji i Rumunii. Competence Call Center obsługując przychodzące połączenia telefonicznie, kampanie wychodzące i pisemną komunikację z klientem, korzysta z 16-letniego doświadczenia w branży contact center. Firma chwali się także 42 międzynarodowymi nagrodami, które otrzymała za swoją działalność i przekonuje, że to najlepiej świadczy o wysokich standardach jakie w niej panują.
goch
Inne artykuły związane z:
- 02/04/2014 18:38 - Merkus na Zielonym Trójkącie
- 02/04/2014 16:33 - Florystyka też może być nowoczesna - warsztaty w Rënk
- 02/04/2014 14:16 - 3800 ofert na Metropolitalnych Targach Pracy
- 02/04/2014 13:53 - Analiza akt śledztw w sprawach o niewykryte zabójstwa, popełnione w latach 1984–2013
- 01/04/2014 14:46 - Czy jeszcze da się uratować Oliwę?
- 01/04/2014 14:31 - Nowinki lotniska w Gdańsku Rębiechowie
- 01/04/2014 14:06 - Pokaz "Jajko na patyku" w Renk
- 31/03/2014 17:40 - Nagrody teatralne za rok 2013 rozdane
- 31/03/2014 13:45 - Nadwyżka budżetowa Gdańska za rok 2013
- 31/03/2014 13:42 - Od 1 kwietnia niższe stawki śmieciowe