Klienci Poczty Polskiej i mieszkańcy Pelplina mogą korzystać z darmowego Internetu WiFi. W 55 placówkach pocztowych na terenie województwa pomorskiego, w tym w popularnych nadmorskich miejscowościach turystycznych, jest już dostępny darmowy Internet. Narodowy Operator Pocztowy chce w ten sposób pomóc w cyfryzacji społeczeństwa, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, gdzie dostęp do sieci jest ograniczony technicznie lub ekonomicznie.
– Poczta Polska oprócz najwyższej jakości usług pocztowych, kurierskich, logistycznych i finansowo-ubezpieczeniowych, posiada również wszelkie narzędzia, aby realizować zadania na rzecz państwa w zakresie e-administracji. Udostępnienie darmowego Internetu WiFi w 850 placówkach pocztowych, a docelowo we wszystkich lokalizacjach, to kolejny dowód na to, że Poczta Polska zmienia się na naszych oczach - od tradycyjnego operatora pocztowego do firmy oferującej bezpieczne, powszechne i nieodpłatne rozwiązania cyfrowe na terenie całego kraju – powiedział Kazimierz Smoliński, sekretarz stanu w ministerstwie infrastruktury i budownictwa.
Poczta Polska z powodzeniem zrealizowała pierwszy etap projektu darmowego dostępu do sieci WiFi, zapewniając bezterminowy dostęp do bezprzewodowego Internetu w ponad 850 placówkach pocztowych na terenie całego kraju. Aby korzystać z darmowego połączenia, wystarczy wybrać na ekranie urządzenia mobilnego sieć o nazwie „Poczta Polska”, bez konieczności wpisywania dodatkowych haseł. Klienci korzystający w ten sposób z sieci, będą także proszeni o wyrażenie zgody na wyświetlanie reklam.
- Przekazanie klientom sieci hot spotów z darmowym dostępem do Internetu to ważny element procesu cyfryzacji Poczty Polskiej. To również nowy, istotny kanał promocji usług pocztowych, który pozwala na dotarcie z komunikatem bezpośrednio do jego odbiorcy. W przyszłości planujemy rozbudować projekt WiFi o dodatkowe funkcjonalności takie jak ankieta czy zbieranie informacji o preferencjach klientów i danych statystycznych. Pozwoli to nam jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów i zaoferować usługi adekwatne do ich oczekiwań – podkreśla Paweł Skoworotko, członek zarządu Poczty Polskiej.
Poczta Polska we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji przygotowuje rozwiązania, które ułatwią obywatelom korzystanie z usług świadczonych przez państwo. Sercem tego systemu ma być portal obywatel.gov.pl.
źródło poczta-polska.pl
- 11/08/2016 12:40 - Akcja CBA w gdańskim magistracie
- 11/08/2016 11:38 - Grupa Energa stabilnie w I półroczu 2016
- 10/08/2016 16:58 - Przed sierpniową burzą
- 10/08/2016 13:26 - 6 mld zł na kolejowe inwestycje na Pomorzu
- 10/08/2016 07:50 - W Gdańsku można zobaczyć oryginalne listy królów polskich, dzieła Jana Matejki i… Dagome iudex!
- 09/08/2016 12:09 - Energa zaprasza na Festiwal Energia Wolności
- 09/08/2016 08:36 - Wolne niedziele? Dzisiaj Solidarność zbiera podpisy
- 07/08/2016 23:10 - Koty na dwa dni opanowały hipodrom w Sopocie
- 06/08/2016 20:30 - Neumann: Nowa Platforma po 15 latach zaproponuje Polskę 2.0
- 06/08/2016 07:18 - „Igrzyska za drutami” w Muzeum Poczty Polskiej