Spora liczba kibiców stawiła się na prezentacji drużyny Lechii Gdańsk. Sezon rusza za tydzień. Ale nowi zawodnicy to nie wszystko. Biało-zieloni mają nowe stroje od firmy New Balance oraz nowego sponsora głównego. Lotos zastąpiła... Grupa ETL
Najwięcej spekulacji było oczywiście wokół podmiotu, który miał zastąpić dotychczasowego sponsora strategicznego. Mówiło się o którejś z dużych firm bukmacherskich lub energetycznych. A tymczasem na koszulkach Lechii będzie widnieć logo firmy ETL, grupy prawniczej właściciela klubu, Franza Josepha Wernze. To duża niespodzianka i dość spore zaskoczenie, zwłaszcza że prezes Mandziara wielokrotnie podkreślał, że jest wiele marek zainteresowanych byciem głównym sponsorem. Cóż, chyba jednak nie do końca.
Prezentacja zespołu rozpoczęła się o godz. 17.30 na Targu Węglowym. Poprowadzili ją spiker Lechii, Marcin Gałek oraz komentator sportowy Tomasz Zimoch, który zgarnia mnóstwo chałtur i eksperckich zaproszeń od czasu hucznego wyrzucenia z Polskiego Radia. Na licznie zgromadzonych kibiców czekały konkursy z nagrodami.
Jako pierwsi na scenie pojawili się młodzi piłkarze z Gdańska, którzy będą występować w Centralnej Lidze Juniorów oraz ich trenerzy, Robert Jędrzejczak i Marcin Kubsik. Panowie zastąpili Dawida Banaczka. Obaj zapewniali, że ich celem jest wyszkolenie jak największej liczby młodych zawodników, którzy zasilą pierwszy skład Lechii. Jak pamiętamy z ostatnich lat, na obietnicach się zazwyczaj kończyło.
Chwilę po 19 nastąpił kulminacyjny moment – prezentacja ekstraklasowej Lechii. Kibice przywitali nowych zawodników, w tym Rafała Wolskiego, który otrzymał ogromne owacje. Ale mimo wszystko to Sebastian Mila był gwiazdą wieczoru. Odwdzięczył się świetnym wodzirejstwem.
Podczas wchodzenia na scenę, każdy z zawodników wyrzucał w publiczność piłkę ze swoim autografem. Wśród graczy Lechii zabrakło jedynie, wciąż urlopowanych po Euro, Jakuba Wawrzyniaka oraz Sławomira Peszko, a także braci Paixao, których absencja była spowodowana sprawami rodzinnymi.
Prezentacja drużyny to, oczywiście, ważna sprawa, ale kibice z niecierpliwością czekali również na nowe stroje meczowe gdańszczan. Te przygotował nowy sponsor techniczny klubu, firma New Balance. Trzeba przyznać, że koszulki prezentują się nieźle. Oryginalny pasiak, jednolita zieleń oraz jednolita, wyjazdowa, czerwień. Niezłe są także ceny. Nie ma już wygórowanych, jak te od Adidasa czy Sallera (tu cena 179zł za prawie nieznaną markę to była kpina). Tym razem ceny za dobrej jakości towar to 169zł (czerwone) i 179zł (pasiaki i zielone). Można je zakupić chociażby w klubowym sklepie na Targu Węglowym, gdzie znajdziemy także buty w specjalnej klubowej kolorystyce.
Wieczór zakończył się koncertem zespołu Golden Life, którego muzycy są kibicami Lechii. W końcu są z Gdańska.
goch
fot. goch
- 15/07/2016 19:27 - Ospała Lechia dostała lekcję od beniaminka - oceny piłkarzy po meczu w Płocku
- 15/07/2016 17:56 - Padaka i wstyd. Wyjazdowa klątwa Lechii trwa
- 14/07/2016 18:38 - Energa sponsorem głównym Lechii?
- 14/07/2016 13:37 - Lechio, daj nam w końcu radość
- 09/07/2016 22:41 - Kolejarz Opole - Renault Zdunek Wybrzeże LIVE 44:46
- 08/07/2016 19:49 - Lechia zaprezentowana, ETL zastąpiło Grupę Lotos
- 08/07/2016 17:24 - Gdański żużel dwóch prędkości
- 06/07/2016 20:16 - Marek Fostiak: Posiadamy solidne zaplecze kadry seniorskiej
- 06/07/2016 17:13 - Lechia nie popisała się w sparingach
- 06/07/2016 14:50 - Składy na mecz w Opolu