Radni PiS chcą debaty o systemie FALA » Radni klubu PiS w Radzie Miasta Gdańska chcą rozmawiać o systemie FALA. W czwartek o godz. 17.00 zap... W tygodniku „Sieci”: Jechaliśmy polskim Leopardem! » Bohaterem nowego numeru „Sieci” jest Leopard 2 – niemiecki czołg, który może zmienić losy wojny na U... Działacze PiS pytają o plany miasta wobec terenów na których miały pow... » Miasto Gdańsk zrezygnowało z planów budowy parkingów kubaturowych w centrum Gdańska nie będzie. Prze... Nie żyje były prezydent Gdańska Franciszek Jamroż » W środę przed południem w wieku 79 lat zmarł Franciszek Stefan Jamroż. W latach 90. ubiegłego stulec... „Wejście w historię”: Enigma » 25 stycznia w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku odbyło się pierwsze w tym roku wydarzenie w ramach... Gdańsk - nazwy dzielnic, których nie ma » Niedawno z przestrzeni publicznej zniknęły tablice z nazwami niektórych części administracyjnych Gda... IV Rajd Pieszy im. sierż. Wiktora Stryjewskiego ps. Cacko » W sobotę (21 stycznia) odbył się IV Rajd Pieszy im. sierż. Wiktora Stryjewskiego ps. Cacko. W trudny... 75-lecie "Mazowsza" w Gdańsku! » W dniu 20 stycznia w bazylice św.Brygidy w Gdańsku odbył się koncert Państwowego Zespołu Ludowego Pi... W tygodniku „Sieci”: Szokujące kulisy ataków na Polskę » W nowym numerze „Sieci” Marek Pyza i Marcin Wikło analizują informacje na temat afery korupcyjnej w ... Pomorska Golgota więźniów KL Stutthof » Zbliża się niechlubna 78. rocznica „Marszu Śmierci”. Plan przymusowej ewakuacji obozu KL Stutthof op...
Szok dla J. Lewandowskiego? Gdańsk s(po)lonizował wodę...
środa, 11 stycznia 2023 20:14
Szok dla J. Lewandowskiego? Gdańsk s(po)lonizował wodę...
Tylko przez ostatnią dekadę 51 proc. akcji w spółce Saur Neptun
Trefl walczył, ale z Jastrzębia wraca bez punktów
sobota, 28 stycznia 2023 20:23
Trefl walczył, ale z Jastrzębia wraca bez punktów
Siatkarze Trefla walczyli, zwłaszcza w pierwszym secie, ale w
Rusza karuzela...
piątek, 27 stycznia 2023 15:18
Rusza karuzela...
W piątek budzi się z krótkiego, zimowego snu futbolowa karuzela
Lechia zwycięsko zaczęła rundę wiosenną
niedziela, 29 stycznia 2023 19:45
Lechia zwycięsko zaczęła rundę wiosenną
Udanie rozpoczęła rundę wiosenną Lechia. Podopieczni Marcina

Galeria Sztuki Gdańskiej

„Ignacy Klukowski, Pomorzanin z wyboru”
niedziela, 22 stycznia 2023 12:04
„Ignacy Klukowski, Pomorzanin z wyboru”
Ukazała się kolejna publikacja poświęcona Ignacemu Klukowskiemu
Aktywne półkolonie z GZSiSS
niedziela, 29 stycznia 2023 21:49
Aktywne półkolonie z GZSiSS
Gdański Zespół Schronisk i Sportu Szkolnego na okres ferii

Muzeum Stutthof w Sztutowie

2076 dni obozu pod Gdańskiem
piątek, 16 września 2022 18:15
2076 dni obozu pod Gdańskiem
Obóz koncentracyjny Stutthof wyzwoliły wojska III Frontu

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta
Święto kina w Toruniu – Festiwal EnergaCamerimage
środa, 16 listopada 2022 09:02
Święto kina w Toruniu – Festiwal EnergaCamerimage
12 listopada rozpoczął się 30. Międzynarodowy Festiwal Sztuki
„Spotkanie z rolnikami” w Malborku
wtorek, 28 czerwca 2022 13:33
„Spotkanie z rolnikami” w Malborku
27 czerwca 2022 roku w Magazynie Malbork Elewarr Sp. z o.o. odbyło
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Klienci ERGO Hestii jako pierwsi ubezpieczeni mają swojego reprezentanta w firmie

Ocena użytkowników: / 2
SłabyŚwietny 
wtorek, 09 czerwca 2015 18:59

altOd 9 czerwca ERGO Hestia, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, wprowadza funkcję rzecznika klienta. Rzecznik umożliwi klientom spersonalizowany kontakt w niestandardowych sprawach. Dialog z klientami i poszkodowanymi oraz rekomendacja działań – tego od swojego rzecznika mogą od dziś oczekiwać klienci ERGO Hestii.



Rzecznik klienta to kolejny krok w badaniu i rozwiązywaniu powodów niezadowolenia klientów ERGO Hestii, która jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce 7 lat temu opracowała proces analizy wpływających do firmy skarg i odwołań. Na tej podstawie towarzystwo wprowadziło już ponad 500 usprawnień.

Indywidualny kontakt z klientami i poszkodowanymi w niestandardowych sprawach, w których potrzebują oni więcej informacji, to tylko jedno z zadań nowo powołanego rzecznika klienta ERGO Hestii. Celem rzecznika będzie również doprowadzenie w drodze dialogu do zrozumienia argumentów obydwu stron oraz rekomendowanie dalszych działań w kwestiach ubezpieczeniowych.

– Wiem, że umiejętność wytłumaczenia skomplikowanych kwestii ubezpieczeniowych zrozumiałym dla wszystkich językiem będzie kluczowa – mówi Justyna Szymańska, nowo powołana rzecznik klienta ERGO Hestii. Moje dotychczasowe doświadczenie w komunikacji z klientami potwierdza, że dialog pomaga w zrozumieniu argumentów obydwu stron. Jednocześnie w firmie, która rocznie likwiduje skutki ponad pół miliona szkód, pracownicy mogą popełnić błąd. Moim zadaniem w takich przypadkach będzie weryfikacja całego procesu obsługi, wyjaśnienie go klientowi i wdrożenie usprawnień, tak aby więcej nie popełnić podobnych błędów – dodaje Justyna Szymańska.

Kontakt z rzecznikiem będzie możliwy na kilka sposobów: od poniedziałku do piątku, od 8 do 16, rzecznik będzie dostępny telefonicznie i poprzez czat na stronie www.rzecznik-klienta.ergohestia.pl. Dodatkowo każdy zainteresowany będzie mógł skontaktować się mailowo czy wypełnić prosty formularz na stronie internetowej lub na firmowym profilu w serwisie społecznościowym Facebook – tam czeka na klientów specjalna aplikacja.

Klienci będą mogli się też kontaktować ze swoim rzecznikiem przez Twittera. Pierwsza możliwość zadania pytania rzecznikowi klienta nadarzy się już 11 czerwca (czwartek) o godz. 10, kiedy Justyna Szymańska przez godzinę na firmowym koncie pod #RZKEH będzie tweetować z wszystkimi zainteresowanymi.

ERGO Hestia stawia na dialog w kontaktach z klientami, dlatego w rozwiązywaniu trudnych spraw będzie im pomagała konkretna osoba, która będzie prowadzić spersonalizowany dialog. Podobnie jest np. w procesie likwidacji szkód, kiedy poszkodowanym przydzielany jest indywidualny opiekun. Mechanizm dialogu sprawdza się również w ramach ubezpieczeniowego Forum Idei ERGO Hestii, gdzie każdy użytkownik ma możliwość zgłaszania pomysłów na rozwój ubezpieczeń, a najlepsze propozycje będą wdrażane przez firmę.

źródło informacja prasowa


Inne artykuły związane z:
Related news items:
Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież