Pogrzeb Żołnierza Wyklętego śp. Stanisława Szafranka » 18 października odbędzie się uroczysty pogrzeb śp. Stanisława Szafranka, żołnierza ZWZ-AK oraz WiN, ... Holland House Residence Gdańsk — kameralny adres na Długim Targu. Hanz... » Są hotele, które „robią robotę”, i takie, które dodatkowo opowiadają historię miejsca. Holland House... Warsaw Hostel Centrum – więcej niż nocleg. Historia, komfort i 24/7 w ... » Warszawa potrafi oczarować, ale by naprawdę poczuć jej rytm, warto zatrzymać się tam, gdzie miasto b... GEMO na Długim Targu: prawdziwa Gruzja tuż pod oknami gdańskiego ratus... » Nie każdy lokal „z kuchnią świata” potrafi uchwycić to, co w danym kraju najcenniejsze: smak, rytuał... REDAKTOR Jakubowski nie żyje » Nie żyje Jan Jakubowski (84.l), dziennikarz i wydawca, w latach 1991-96 redaktor naczelny "Dziennika... Grzegorz Ksepko: interes suwerennej Polski jest najważniejszy » Wybrzeże24 (W24): - Jako szef Instytutu Spraw Gospodarczych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego zainicjowa... Dość obłędu - po pierwsze dziecko! » Dlaczego nie chcemy rodzić dzieci!Na łamach "Gazety Wyborczej", alarmuje prof. Piotr Szukalski, zano... Fort24 – Twój magazyn spokoju i porządku w sercu Warszawy » W szybko zmieniającej się Warszawie, gdzie każdy metr kwadratowy ma ogromne znaczenie, znalezienie m... Hotel Mokotów – nowoczesny adres w zielonej dzielnicy. Komfort, praca ... » Mokotów to Warszawa w pigułce: biurowe zagłębie i kawiarniane ulice, dużo zieleni i szybki dojazd do... Food Hall Długi Targ – jeden adres, wiele historii. Zjedz jak chcesz, ... » W samym środku gdańskiego Głównego Miasta, między Dworcem Artusa a Zieloną Bramą, jest miejsce, któr...
Reklama
Grzegorz Ksepko: interes suwerennej Polski jest najważniejszy
poniedziałek, 06 października 2025 18:39
Grzegorz Ksepko: interes suwerennej Polski jest najważniejszy
Wybrzeże24 (W24): - Jako szef Instytutu Spraw Gospodarczych im.
Najlepsze
sobota, 13 września 2025 06:16
Najlepsze
Na kortach Sopockiego Klubu Tenisowego zakończył się Ogólnopolski
Terminarz PKO Ekstraklasy 2024/2025
czwartek, 06 czerwca 2024 13:56
Terminarz PKO Ekstraklasy 2024/2025
Inauguracja nowego sezonu PKO Ekstraklasy odbędzie się w piątek 19

Galeria Sztuki Gdańskiej

Staszek
czwartek, 25 września 2025 11:03
Staszek
Był człowiekiem słowa – i to słowa używanego w sposób

Sport w szkole

Rozdano medale w wioślarstwie halowym
sobota, 30 marca 2024 16:46
Rozdano medale w wioślarstwie halowym
22 marca w hali sportowej Szkoły Podstawowej 94 po raz kolejny

"Gdańska" w antrakcie

Żeglarz
piątek, 02 maja 2025 08:00
Żeglarz
Kapitan Nut odważny, romantyczny, bez skazy, poświęcił swoje
Powstaniec z Gdyni
piątek, 05 stycznia 2024 16:35
Powstaniec z Gdyni
„Powstaniec 1863”- to długo oczekiwany film o wielkim bohaterze

Muzeum Stutthof w Sztutowie

2076 dni obozu pod Gdańskiem
piątek, 16 września 2022 18:15
2076 dni obozu pod Gdańskiem
Obóz koncentracyjny Stutthof wyzwoliły wojska III Frontu

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta
Bohaterski, niemiecki ksiądz upamiętniony w Żarnowcu
czwartek, 18 września 2025 17:09
Bohaterski, niemiecki ksiądz upamiętniony w Żarnowcu
Kompleks klasztorno-kościelny w Żarnowcu to perła północnych
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Dlaczego nie głosuję na Tuska

środa, 04 października 2023 12:35
Już dni dzielą nas od kolejnych wyborów. Niektórzy twierdzą, że

Klienci ERGO Hestii jako pierwsi ubezpieczeni mają swojego reprezentanta w firmie

Ocena użytkowników: / 2
SłabyŚwietny 
wtorek, 09 czerwca 2015 18:59

altOd 9 czerwca ERGO Hestia, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, wprowadza funkcję rzecznika klienta. Rzecznik umożliwi klientom spersonalizowany kontakt w niestandardowych sprawach. Dialog z klientami i poszkodowanymi oraz rekomendacja działań – tego od swojego rzecznika mogą od dziś oczekiwać klienci ERGO Hestii.



Rzecznik klienta to kolejny krok w badaniu i rozwiązywaniu powodów niezadowolenia klientów ERGO Hestii, która jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce 7 lat temu opracowała proces analizy wpływających do firmy skarg i odwołań. Na tej podstawie towarzystwo wprowadziło już ponad 500 usprawnień.

Indywidualny kontakt z klientami i poszkodowanymi w niestandardowych sprawach, w których potrzebują oni więcej informacji, to tylko jedno z zadań nowo powołanego rzecznika klienta ERGO Hestii. Celem rzecznika będzie również doprowadzenie w drodze dialogu do zrozumienia argumentów obydwu stron oraz rekomendowanie dalszych działań w kwestiach ubezpieczeniowych.

– Wiem, że umiejętność wytłumaczenia skomplikowanych kwestii ubezpieczeniowych zrozumiałym dla wszystkich językiem będzie kluczowa – mówi Justyna Szymańska, nowo powołana rzecznik klienta ERGO Hestii. Moje dotychczasowe doświadczenie w komunikacji z klientami potwierdza, że dialog pomaga w zrozumieniu argumentów obydwu stron. Jednocześnie w firmie, która rocznie likwiduje skutki ponad pół miliona szkód, pracownicy mogą popełnić błąd. Moim zadaniem w takich przypadkach będzie weryfikacja całego procesu obsługi, wyjaśnienie go klientowi i wdrożenie usprawnień, tak aby więcej nie popełnić podobnych błędów – dodaje Justyna Szymańska.

Kontakt z rzecznikiem będzie możliwy na kilka sposobów: od poniedziałku do piątku, od 8 do 16, rzecznik będzie dostępny telefonicznie i poprzez czat na stronie www.rzecznik-klienta.ergohestia.pl. Dodatkowo każdy zainteresowany będzie mógł skontaktować się mailowo czy wypełnić prosty formularz na stronie internetowej lub na firmowym profilu w serwisie społecznościowym Facebook – tam czeka na klientów specjalna aplikacja.

Klienci będą mogli się też kontaktować ze swoim rzecznikiem przez Twittera. Pierwsza możliwość zadania pytania rzecznikowi klienta nadarzy się już 11 czerwca (czwartek) o godz. 10, kiedy Justyna Szymańska przez godzinę na firmowym koncie pod #RZKEH będzie tweetować z wszystkimi zainteresowanymi.

ERGO Hestia stawia na dialog w kontaktach z klientami, dlatego w rozwiązywaniu trudnych spraw będzie im pomagała konkretna osoba, która będzie prowadzić spersonalizowany dialog. Podobnie jest np. w procesie likwidacji szkód, kiedy poszkodowanym przydzielany jest indywidualny opiekun. Mechanizm dialogu sprawdza się również w ramach ubezpieczeniowego Forum Idei ERGO Hestii, gdzie każdy użytkownik ma możliwość zgłaszania pomysłów na rozwój ubezpieczeń, a najlepsze propozycje będą wdrażane przez firmę.

źródło informacja prasowa


Inne artykuły związane z:
Related news items:
Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież