Czym jest e-marketing, e-business, jak poruszać się w świecie nowoczesnego marketingu? Na takie pytania odpowiedzą goście konferencji „marketing XXI wiek”, która odbędzie się 10 marca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie.
Na konferencji będzie można wysłuchać następujących wykładów:
1. Jacek Kłosiński - „Słowem wstępu, e-marketing - z czym to się je?” Czym tak naprawdę jest e-marketing? Na czym polega praca freelancera? Dlaczego e-marketing to przyszłość?
2. Olgierd Mrozik - "Jak ugotować smaczną stronę www" - czyli serwis internetowy jako
narzędzie współczesnego marketera. Serwis internetowy jako efektywne narzędzie biznesowe w dobie e-marketingu. Prezentacja obejmować będzie zagadnienia z obszaru realizacji projektów serwisów internetowych. Prowadzący odpowie na wiele podstawowych pytań z obszaru realizacji projektów webowych. Iść do restauracji, czy gotować samemu? Kiedy można zrealizować projekt strony internetowej samodzielnie, a kiedy należy zlecić go odpowiedniej agencji? Jak wybrać odpowiednią agencję?
3. Tomasz Kobus - „Technologie internetowe - Flash? AJAX? Java? ASP? PHP? Ale o co chodzi..?” Krótka rozprawka o rozmaitych technologiach internetowych, czyli czemu porównywanie Flasha z HTML'em jest nie na miejscu. Dlaczego popsuta strona, to zawsze wina serwera oraz kilka słów o standardach w różnych dziedzinach życia internetowego.
4. Jakub Dąbkowski – „Praca w agencji interaktywnej - jak przeżyć?” Podczas prezentacji zostaną poruszone tematy związane ze specyfiką pracy w agencji interaktywnej. Pokazane będą wyzwania, jakie niesie za sobą praca przy projektach łączących zagadnienia z sektora IT oraz marketingu internetowego. Omówienie działalności, które prowadzi agencja interaktywna, a więc obsługa informatyczna, tworzenie strategii e-marketingowych, projektowanie i tworzenie multimediów oraz obsługa kampanii reklamowych.
5. Miłosz Woźniak - "Mamy stronę www i co dalej" - czyli o promocji SEM słów kilka.
Prezentacja obejmować będzie zagadnienia dotyczące marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W końcu! Strona www jest gotowa! Tylko czemu nikt jej nie odwiedza? Jak sprawić żeby strona zaczęła być widoczna w Internecie? Od czego zależy jej pozycja w wynikach naturalnych? Czy moja strona jest zoptymalizowana pod wyszukiwarki? Czy linki sponsorowane są dla każdego? Jak umieścić swoją reklamę na Naszej Klasie i czy takie działania mają sens?
Czas: 10 marca 2010
Miejsce: Sopot, Centrum Dydaktyczno-Konferencyjne UG, ul. Piaskowa sala C 20
Organizator: Koło Naukowe Market
Tomasz Wrzask
- 11/03/2010 19:22 - Jest niedosyt, ale nie rozczarowanie
- 10/03/2010 13:55 - Stena Line panuje na Bałtyku
- 09/03/2010 20:42 - Gdańskie przedszkola – rekrutacja - zapisy
- 09/03/2010 18:19 - ZUS: Nie bankrutujemy
- 09/03/2010 18:02 - 500 wystawców na Targach Bursztynu
- 09/03/2010 09:03 - Zarzuty za zniszczenie Biblii
- 08/03/2010 18:32 - Awaryjne lądowanie w Rębiechowie
- 08/03/2010 17:28 - Pamiętajmy o Tybecie
- 08/03/2010 15:56 - „Gazela” dla Stoczni Północnej S.A.
- 08/03/2010 09:00 - Radio Gdańsk na... kadrowej fali?