Kampania „Bajkowy urlop w Polsce” podsumowuje dotychczasowe działania zrealizowane przez Polską Organizację Turystyczną (POT) w latach 2010-2014.
Pierwszy raz, dzięki środkom unijnym, zostały zrealizowane zagraniczne kampanie multimedialne promujące polską turystykę. Do takich należy zaliczyć m.in. rejs żaglowca Fryderyk Chopin po Europie, czy kampanię „Feel Invited” przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012. Były to działania zakrojone na szeroką skalę, prowadzone z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań i niebanalnych sposobów mówienia o Polsce i Polakach.
Zaproszenie do Polski to jednak nie jedyny cel tego projektu. Przełamanie stereotypów i pokazanie Polski nowoczesnej, inspirującej, z unikatowymi walorami turystycznymi, to także zadania projektu. Polska nadal promowana jest jako kraj młody duchem, który stawia na kreatywność i odważnie stosuje nowoczesne rozwiązania.
Nietypowe podsumowanie dotychczasowych działań w ramach projektu Promujmy Polskę Razem to cykl szesnastu akcji promocyjnych w każdym z województw. Odbywają się one od czerwca do września br. i są okazją do zaprezentowania działań zrealizowanych w ramach projektu, ale przede wszystkim pokazania potencjału turystycznego poszczególnych regionów.
Tytuł projektu – Promujmy Polskę Razem – zobowiązuje, dlatego w programie kampanii znalazła się także ciekawa propozycja dla mieszkańców Gdańska i całego województwa pomorskiego, jak również odwiedzających je turystów. W ramach akcji, która odbyła się 9 lipca przy fontannie Neptuna na Długim Targu w Gdańsku, chętni mogli spróbować swych aktorskich sił pod okiem aktora Szymona Bobrowskiego i odegrać scenkę inspirowaną walorami turystycznymi pomorskiego regionu.
Inscenizacjom towarzyszyła bajkowa aranżacja i rekwizyty w postaci gównie słomkowych kapeluszy, nawiązujące do bajkowego motywu, który jest stosowany w reklamach pomorskiego w kampanii realizowanej przez Polską Organizację Turystyczną.
Ponadto każdy, kto pokazał na mini-scenie bajkową scenkę, inspirowaną atrakcjami turystycznymi regionu, miał szansę zostać prawdziwą gwiazdą – twarzą pomorskiego! Plenerowe imprezy w poszczególnych województwach będą mieć bowiem kontynuację w ramach – tym razem już ogólnopolskiego – konkursu „Zostań twarzą regionu”. Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy autorzy scenicznych inscenizacji, a dla zwycięzców Polska Organizacja Turystyczna przygotowała niezwykłą nagrodę: możliwość udziału w prawdziwej kampanii reklamowej! W każdym z regionów wyłonione zostanie – w efekcie najpierw głosowania internautów, a później werdyktu jury – po jednej, najciekawszej bajkowo-turystycznej inscenizacji.
Ich autorzy, laureaci konkursu, będą się mogli zobaczyć na ponad 250 billboardach, które zawisną na terenie całego kraju, a dodatkowo otrzymają honoraria w wysokości 2000 złotych. Wszystkie szczegóły i zasady konkursu zamieszczone są na stronie twarzregionu.pl.
Wła-49
Fot. Włodzimierz Amerski
- 12/07/2014 16:04 - Poseł Jaworski złożył zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez Sikorskiego i ministrów rządu
- 11/07/2014 20:15 - Absolutorium dla Adamowicza?
- 10/07/2014 18:36 - DCNS i MARS zacieśniają współpracę
- 10/07/2014 18:31 - Walka o życie – czy rak stanie się przedmiotem handlu?
- 10/07/2014 18:10 - Dośla: „Solidarność” nie będzie stać z boku!
- 09/07/2014 09:16 - Udana Noc Restauracji w Gdańsku
- 08/07/2014 18:04 - Nauta rozwija współpracę z PŻM
- 07/07/2014 19:38 - Parada żaglowców zwieńczyła XVIII Baltic Sail Gdańsk 2014 - GALERIA
- 07/07/2014 16:28 - 6. Monumental Art 2014 na gdańskiej Zaspie
- 07/07/2014 16:20 - SKOK zanotował ponad 4 mln zł zysku za pierwszy kwartał 2014