Obajtek: PKOl to nie własność tej niezorganizowanej bandy » „Dowiedziałem się, że Orlen wypowiedział finansowanie Polskiemu Komitetowi Olimpijskiemu. Przeprasza... Banach i Magott ostro do prezydent Gdańska. Interpelacja jak z PiS » W Gdańsku doszło właśnie do sytuacji bez precedensu. Dwie radne związane ze środowiskami lewicowymi,... Sesja czytania uczestniczącego w Bibliotece Manhattan » W gdańskiej Bibliotece Manhattan w ramach miesiąca użytkowników komunikacji alternatywnej i wspomaga... Andrzej... » Poznaliśmy się na jednej z Warszawskich Pieszych Pielgrzymek na Jasną Górę. On student lubelskiego K... Nie żyje Andrzej Kołakowski. Prezydent: "Wierny zasadom" » „Bardzo smutna wiadomość. Na Wieczną Wartę odszedł Andrzej Kołakowski - bard Niepodległości, pedagog... W Sopocie pożegnanie Barbary Szczepuły » Na cmentarzu w Sopocie licznie i nader ciepło pożegnano red.Barbarę Szczepułę (82l.). Dziennikarkę w... Smoliński o deklaracji prezydenta: Racja stanu » „Deklaracja prezydenta Karola Nawrockiego ws. sędziów jest absolutnie zgodna z polską racją stanu i ... Kolesiostwo wraca. Były wojewoda z PO buduje elektrownię atomową » Donald Tusk zapowiadał „brutalną reakcję” na każdą próbę kolesiostwa i nepotyzmu. Dziś pojawił się n... Pogrzeb Żołnierza Wyklętego śp. Stanisława Szafranka » 18 października odbędzie się uroczysty pogrzeb śp. Stanisława Szafranka, żołnierza ZWZ-AK oraz WiN, ... Holland House Residence Gdańsk — kameralny adres na Długim Targu. Hanz... » Są hotele, które „robią robotę”, i takie, które dodatkowo opowiadają historię miejsca. Holland House...
Grzegorz Ksepko: interes suwerennej Polski jest najważniejszy
poniedziałek, 06 października 2025 18:39
Grzegorz Ksepko: interes suwerennej Polski jest najważniejszy
Wybrzeże24 (W24): - Jako szef Instytutu Spraw Gospodarczych im.
Najlepsze
sobota, 13 września 2025 06:16
Najlepsze
Na kortach Sopockiego Klubu Tenisowego zakończył się Ogólnopolski
Terminarz PKO Ekstraklasy 2024/2025
czwartek, 06 czerwca 2024 13:56
Terminarz PKO Ekstraklasy 2024/2025
Inauguracja nowego sezonu PKO Ekstraklasy odbędzie się w piątek 19

Galeria Sztuki Gdańskiej

Staszek
czwartek, 25 września 2025 11:03
Staszek
Był człowiekiem słowa – i to słowa używanego w sposób

Sport w szkole

Rozdano medale w wioślarstwie halowym
sobota, 30 marca 2024 16:46
Rozdano medale w wioślarstwie halowym
22 marca w hali sportowej Szkoły Podstawowej 94 po raz kolejny

"Gdańska" w antrakcie

Żeglarz
piątek, 02 maja 2025 08:00
Żeglarz
Kapitan Nut odważny, romantyczny, bez skazy, poświęcił swoje
Powstaniec z Gdyni
piątek, 05 stycznia 2024 16:35
Powstaniec z Gdyni
„Powstaniec 1863”- to długo oczekiwany film o wielkim bohaterze

Muzeum Stutthof w Sztutowie

2076 dni obozu pod Gdańskiem
piątek, 16 września 2022 18:15
2076 dni obozu pod Gdańskiem
Obóz koncentracyjny Stutthof wyzwoliły wojska III Frontu

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta
Bohaterski, niemiecki ksiądz upamiętniony w Żarnowcu
czwartek, 18 września 2025 17:09
Bohaterski, niemiecki ksiądz upamiętniony w Żarnowcu
Kompleks klasztorno-kościelny w Żarnowcu to perła północnych
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Dlaczego nie głosuję na Tuska

środa, 04 października 2023 12:35
Już dni dzielą nas od kolejnych wyborów. Niektórzy twierdzą, że

Promocja jak z bajki

Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 
środa, 09 lipca 2014 18:00

Kampania „Bajkowy urlop w Polsce” podsumowuje dotychczasowe działania zrealizowane przez Polską Organizację Turystyczną (POT) w latach 2010-2014.


Pierwszy raz, dzięki środkom unijnym, zostały zrealizowane zagraniczne kampanie multimedialne promujące polską turystykę. Do takich należy zaliczyć m.in. rejs żaglowca Fryderyk Chopin po Europie, czy kampanię „Feel Invited” przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012. Były to działania zakrojone na szeroką skalę, prowadzone z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań i niebanalnych sposobów mówienia o Polsce i Polakach.


Zaproszenie do Polski to jednak nie jedyny cel tego projektu. Przełamanie stereotypów i pokazanie Polski nowoczesnej, inspirującej, z unikatowymi walorami turystycznymi, to także zadania projektu. Polska nadal promowana jest jako kraj młody duchem, który stawia na kreatywność i odważnie stosuje nowoczesne rozwiązania.


Nietypowe podsumowanie dotychczasowych działań w ramach projektu Promujmy Polskę Razem to cykl szesnastu akcji promocyjnych w każdym z województw. Odbywają się one od czerwca do września br. i są okazją do zaprezentowania działań zrealizowanych w ramach projektu, ale przede wszystkim pokazania potencjału turystycznego poszczególnych regionów.


alt


Tytuł projektu – Promujmy Polskę Razem – zobowiązuje, dlatego w programie kampanii znalazła się także ciekawa propozycja dla mieszkańców Gdańska i całego województwa pomorskiego, jak również odwiedzających je turystów. W ramach akcji, która odbyła się 9 lipca przy fontannie Neptuna na Długim Targu w Gdańsku, chętni mogli spróbować swych aktorskich sił pod okiem aktora Szymona Bobrowskiego i odegrać scenkę inspirowaną walorami turystycznymi pomorskiego regionu.


Inscenizacjom towarzyszyła bajkowa aranżacja i rekwizyty w postaci gównie słomkowych kapeluszy, nawiązujące do bajkowego motywu, który jest stosowany w reklamach pomorskiego w kampanii realizowanej przez Polską Organizację Turystyczną.

Ponadto każdy, kto pokazał na mini-scenie bajkową scenkę, inspirowaną atrakcjami turystycznymi regionu, miał szansę zostać prawdziwą gwiazdą – twarzą pomorskiego! Plenerowe imprezy w poszczególnych województwach będą mieć bowiem kontynuację w ramach – tym razem już ogólnopolskiego – konkursu „Zostań twarzą regionu”. Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy autorzy scenicznych inscenizacji, a dla zwycięzców Polska Organizacja Turystyczna przygotowała niezwykłą nagrodę: możliwość udziału w prawdziwej kampanii reklamowej! W każdym z regionów wyłonione zostanie – w efekcie najpierw głosowania internautów, a później werdyktu jury – po jednej, najciekawszej bajkowo-turystycznej inscenizacji.


Ich autorzy, laureaci konkursu, będą się mogli zobaczyć na ponad 250 billboardach, które zawisną na terenie całego kraju, a dodatkowo otrzymają honoraria w wysokości 2000 złotych. Wszystkie szczegóły i zasady konkursu zamieszczone są na stronie twarzregionu.pl.

Wła-49
Fot. Włodzimierz Amerski

 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież