“Nocna zmiana” w Muzeum II Wojny Światowej » Czarna dziura zamiast portretu rotmistrza Witolda Pileckiego, rodziny Ulmów i św. o. Kobego. W nocy ... Koncert symfoniczny w stoczniowej hali CRIST » Stocznia CRIST jest w trakcie przygotowań do nietypowego wydarzenia. Tym razem nie będzie to jednak ... "Gdańska" na przerwie » Pozwolimy państwu odetchnąć chwilę od "złego powietrza i zwierząt drapieżnych" - naturalnego siedlis... Poseł Płażyński u konserwatora upomina się o historię Gdańska » Poseł RP Ziemi Pomorskiej Kacper Płażyński napisał list do nowego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytkó... Zlecenie na Popiełuszkę » 19 października 1984 r. funkcjonariusze SB zamordowali bł. ks. Jerzego Popiełuszkę. To była zbrodnia... Ksiądz Jerzy Popiełuszko, błogosławiony męczennik » To dla mnie zawsze odpowiedzialność i wyzwanie pisać o Księdzu Jerzym Popiełuszce. Odpowiedzialność,... List do ministra Parella - D. Wałęsa nie udzielała się w opozycji » Wojewódzka Pomorska Rada Konsultacyjna ds. Działaczy Opozycji i Osób Represjonowanych w odniesieniu ... PRO LIVE w Gdańsku » Już po raz 12. na gdańskich ulicach odbył się Marsz dla Życia.Marsz ruszył o godzinie 15 spod Kaplic... Hipokryzja PO: Tusk łoi migrantów, Gdańsk nagradza Białorusina » Bycie w Platformie Obywatelskiej to nieustanne narażanie się na głupie zwroty w polityce Donalda Tus... W obronie ogródków » Od kwietnia Urząd Miasta ogłosił konsultacje społeczne w sprawie uchwalenia nowego Planu Ogólnego, k...
PRO LIVE w Gdańsku
wtorek, 18 czerwca 2024 08:25
PRO LIVE w Gdańsku
Już po raz 12. na gdańskich ulicach odbył się Marsz dla
Energa Wybrzeże - Arged Malesa LIVE: 38:50 70:107
niedziela, 23 czerwca 2024 09:31
Energa Wybrzeże - Arged Malesa LIVE: 38:50 70:107
Na godz. 14.00 zaplanowano początek meczu 9. kolejki Metalkas 2.
Transferowa ofensywa w Lechii trwa
piątek, 21 czerwca 2024 15:31
Transferowa ofensywa w Lechii trwa
Już tylko miesiąc został do inauguracji Ekstraklasy w
Terminarz PKO Ekstraklasy 2024/2025
czwartek, 06 czerwca 2024 13:56
Terminarz PKO Ekstraklasy 2024/2025
Inauguracja nowego sezonu PKO Ekstraklasy odbędzie się w piątek 19

Galeria Sztuki Gdańskiej

Wspomnienie o Emilu. Cezary Paciorek Quintet - Emil
piątek, 06 września 2019 17:21
Wspomnienie o Emilu. Cezary Paciorek Quintet - Emil
Jeszcze niedawno w spisie numerów telefonicznych przemykał mi pod

Sport w szkole

Rozdano medale w wioślarstwie halowym
sobota, 30 marca 2024 16:46
Rozdano medale w wioślarstwie halowym
22 marca w hali sportowej Szkoły Podstawowej 94 po raz kolejny

"Gdańska" w antrakcie

Charlie zmienia się w kurczaka
środa, 05 czerwca 2024 13:24
Charlie zmienia się w kurczaka
Od niedawna w Polsce uczniowie nie muszą odrabiać prac domowych.
Powstaniec z Gdyni
piątek, 05 stycznia 2024 16:35
Powstaniec z Gdyni
„Powstaniec 1863”- to długo oczekiwany film o wielkim bohaterze

Muzeum Stutthof w Sztutowie

2076 dni obozu pod Gdańskiem
piątek, 16 września 2022 18:15
2076 dni obozu pod Gdańskiem
Obóz koncentracyjny Stutthof wyzwoliły wojska III Frontu

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta
Debata w Szemudzie: Dołkowski pyta, Kalkowski kluczy
środa, 17 kwietnia 2024 12:38
Debata w Szemudzie: Dołkowski pyta, Kalkowski kluczy
II tura wyborów samorządowych w gminie Szemud wchodzi w
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Dlaczego nie głosuję na Tuska

środa, 04 października 2023 12:35
Już dni dzielą nas od kolejnych wyborów. Niektórzy twierdzą, że

Promocja jak z bajki

Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 
środa, 09 lipca 2014 18:00

Kampania „Bajkowy urlop w Polsce” podsumowuje dotychczasowe działania zrealizowane przez Polską Organizację Turystyczną (POT) w latach 2010-2014.


Pierwszy raz, dzięki środkom unijnym, zostały zrealizowane zagraniczne kampanie multimedialne promujące polską turystykę. Do takich należy zaliczyć m.in. rejs żaglowca Fryderyk Chopin po Europie, czy kampanię „Feel Invited” przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012. Były to działania zakrojone na szeroką skalę, prowadzone z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań i niebanalnych sposobów mówienia o Polsce i Polakach.


Zaproszenie do Polski to jednak nie jedyny cel tego projektu. Przełamanie stereotypów i pokazanie Polski nowoczesnej, inspirującej, z unikatowymi walorami turystycznymi, to także zadania projektu. Polska nadal promowana jest jako kraj młody duchem, który stawia na kreatywność i odważnie stosuje nowoczesne rozwiązania.


Nietypowe podsumowanie dotychczasowych działań w ramach projektu Promujmy Polskę Razem to cykl szesnastu akcji promocyjnych w każdym z województw. Odbywają się one od czerwca do września br. i są okazją do zaprezentowania działań zrealizowanych w ramach projektu, ale przede wszystkim pokazania potencjału turystycznego poszczególnych regionów.


alt


Tytuł projektu – Promujmy Polskę Razem – zobowiązuje, dlatego w programie kampanii znalazła się także ciekawa propozycja dla mieszkańców Gdańska i całego województwa pomorskiego, jak również odwiedzających je turystów. W ramach akcji, która odbyła się 9 lipca przy fontannie Neptuna na Długim Targu w Gdańsku, chętni mogli spróbować swych aktorskich sił pod okiem aktora Szymona Bobrowskiego i odegrać scenkę inspirowaną walorami turystycznymi pomorskiego regionu.


Inscenizacjom towarzyszyła bajkowa aranżacja i rekwizyty w postaci gównie słomkowych kapeluszy, nawiązujące do bajkowego motywu, który jest stosowany w reklamach pomorskiego w kampanii realizowanej przez Polską Organizację Turystyczną.

Ponadto każdy, kto pokazał na mini-scenie bajkową scenkę, inspirowaną atrakcjami turystycznymi regionu, miał szansę zostać prawdziwą gwiazdą – twarzą pomorskiego! Plenerowe imprezy w poszczególnych województwach będą mieć bowiem kontynuację w ramach – tym razem już ogólnopolskiego – konkursu „Zostań twarzą regionu”. Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy autorzy scenicznych inscenizacji, a dla zwycięzców Polska Organizacja Turystyczna przygotowała niezwykłą nagrodę: możliwość udziału w prawdziwej kampanii reklamowej! W każdym z regionów wyłonione zostanie – w efekcie najpierw głosowania internautów, a później werdyktu jury – po jednej, najciekawszej bajkowo-turystycznej inscenizacji.


Ich autorzy, laureaci konkursu, będą się mogli zobaczyć na ponad 250 billboardach, które zawisną na terenie całego kraju, a dodatkowo otrzymają honoraria w wysokości 2000 złotych. Wszystkie szczegóły i zasady konkursu zamieszczone są na stronie twarzregionu.pl.

Wła-49
Fot. Włodzimierz Amerski

 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież