Obchody 100-lecia archidiecezji gdańskiej » W siedzibie Kurii Metropolitalnej odbył się briefing prasowy poświęcony peregrynacji relikwii św. Wo... W tygodniku „Sieci”: IPN będzie twierdzą nie do zdobycia » W wywiadzie dla tygodnika „Sieci” prezes IPN dr. Karol Nawrocki wyjaśnia, dlaczego Platforma Obywate... Podsumowano 10 etapów badań archeologicznych na Westerplatte » W Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku podsumowano 10 etapów badań archeologicznych na Westerplatte.-... Zmarł Paweł Huelle » Nie żyje Paweł Huelle, poeta, pisarz, autor bestselleru „Weiser Dawidek”, wykładowca akademicki oraz... Radni PiS chcą wyjaśnień w sprawie wycięcia wierzby przy ul. Wajdeloty » Przy ul. Wajdeloty wycięto wierzbę. Radni PiS Przemysław Majewski, Andrzej Skiba i Roman Plewa wraz ... Prezydent Andrzej Duda w tygodniku „Sieci”: Tusk nie będzie moim premi... » W nowym numerze „Sieci” prezydent Andrzej Duda w wyjątkowym wywiadzie wyjaśnia powody powierzenia mi... Inauguracja cyklu „Muzyczne popołudnie w Muzeum" » Koncert Mikołaja Sikały zainaugurował cykl recitali fortepianowych w ramach współpracy Muzeum II Woj... ROD "Kaczeńce" bez zmian » W sobotę 18 listopada na nadzwyczajnym zebraniu Stowarzyszenia Ogrodowego Rodzinnego Ogrodu Działkow... Fudakowski: to jest demoralizacja » Komentarz Stanisława Fudakowskiego, sekretarza Stowarzyszenia "Godność" do Oświadczenia jakie wydano... L. Brudzyński komisarzem Sopotu » Premier RP Mateusz Morawiecki wyznaczył Lucjana Brudzyńskiego do pełnienia - od 15 listopada br. - f...
Prokurator sprawdza... SKT a zasady Karnowskiego
czwartek, 23 listopada 2023 17:36
Prokurator sprawdza... SKT a zasady Karnowskiego
Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy od kwietnia b. roku prowadzi

Dlaczego nie głosuję na Tuska

środa, 04 października 2023 12:35
Już dni dzielą nas od kolejnych wyborów. Niektórzy twierdzą, że
Powołano Spółkę Akcyjną Wybrzeże Gdańsk S.A.
wtorek, 28 listopada 2023 15:09
Powołano Spółkę Akcyjną Wybrzeże Gdańsk S.A.
Komunikat właścicieli Wybrzeże S.A. dotyczący powołania
Przełamanie Gedanii u siebie*Baltia wygrywa rundę jesienną
sobota, 18 listopada 2023 14:29
Przełamanie Gedanii u siebie*Baltia wygrywa rundę jesienną
I LIGA FORTUNA
Rekordowa seria zwycięstw Arki Gdynia trwa.
Czas derbów!
czwartek, 23 listopada 2023 17:46
Czas derbów!
Po ponad 3 latach czekają nas kolejne emocje derbowe. Po zawieszeniu

Galeria Sztuki Gdańskiej

Gdańskie Barwy, Gdańskie Tonacje
niedziela, 19 listopada 2023 18:48
Gdańskie Barwy, Gdańskie Tonacje
Zakończenie sezonu wystawienniczego 2023 „Gazety Gdańskiej”

Sport w szkole z ORLENEM

Sztafetowe biegi przełajowe
niedziela, 01 października 2023 14:07
Sztafetowe biegi przełajowe
Sztafetowe biegi przełajowe rozegrane 26 i 27 września w Parku im.
Piękna Zośka
wtorek, 14 listopada 2023 19:40
Piękna Zośka
Długie jesienne wieczory sprzyjają, a wręcz zachęcają do

Muzeum Stutthof w Sztutowie

2076 dni obozu pod Gdańskiem
piątek, 16 września 2022 18:15
2076 dni obozu pod Gdańskiem
Obóz koncentracyjny Stutthof wyzwoliły wojska III Frontu

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta
Premier: Bogate Pomorze to bogata Polska
poniedziałek, 24 lipca 2023 10:43
Premier: Bogate Pomorze to bogata Polska
To było pierwsze tego typu wydarzenie w regionie. W Wejherowie
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Energa rozwiązała problem billingowania, odbudowuje zaufanie klientów

Ocena użytkowników: / 8
SłabyŚwietny 
poniedziałek, 31 lipca 2017 14:33

Daniel Obajtek, prezes Grupa Energa SA, na spotkaniu z przedstawicielami mediów w salonie klienckim sprzedaży i obsługi na terenie Olivia Business Centre ogłosił przezwyciężenie problemu długotrwałego braku faktur. - Największym problemem jaki Grupa posiadała był problem billingowania czyli problem wystawiania faktur. Ten problem mamy już za sobą - powiedział prezes Obajtek. W najbliższych dniach powołany zostanie rzecznik klientów.



Problem długotrwałego braku faktur, który dotknął części klientów Grupy Energa, był skutkiem nieukończonego i niestabilnego systemu obsługi klienta, który wprowadzono w 2015 roku.


- Największym problemem jaki Grupa posiadała był problem billingowania czyli problem wystawiania faktur - powiedział Daniel Obajtek, prezes Grupa Energa SA. - W momencie gdy objąłem stanowisko w tej spółce dla mnie był to największy problem. Uważam, że był to niesamowity problem dla Grupy i dla naszych klientów. Dziś każdy układa sobie budżet i zgodnie z budżetem planuje wszelkiego rodzaju wydatki. Dziś klient nie może czekać na fakturę. Powinien dostać ją zgodnie z terminem, a nie za miesiąc, dwa, czy za dwa lata. Niestety ta sytuacja miała miejsce. To był duży wysiłek mój i współpracowników, których dobrałem, aby ten problem rozwiązać. W marcu było 80 tysięcy niefakturowanych faktur. Niektóre czekały nawet od roku 2013. Największy problem pojawił się w 2015 roku gdy podjęto decyzję by migrować dane klientów do niestabilnego systemu. To spowodowało rozjechanie się systemu i problemy z billingowaniem. Ten problem mamy już za sobą. Prognozy były takie, że ten temat zakończy się z końcem pierwszego kwartału 2018 roku. Nie mogłem sobie na to pozwolić. Chciałem, żeby w ciągu 3-4 miesięcy temat billingowania został zakończony. Zafakturowanych zostało 80 tysięcy faktur. Zostały pojedyncze przypadki, nad którymi właśnie się pochylamy. Oprócz tego jest jeszcze około 2 tysiące klientów z 2017 roku, którzy wypadli z systemu, ale do końca sierpnia ich przypadki również zostaną rozwiązane. Osiągnęliśmy konkretny cel i sukces. Do wszystkich klientów, którzy mieli z tego powodu problemy poszły pisma informacyjne, że można zaległości rozłożyć na raty i spłacić bez obciążania klientów odsetkami, bo sytuacja była wyłącznie z winy firmy. Powołujemy również rzecznika klienta. To będzie osoba do której klienci będą mogli się zwrócić z różnego rodzaju sprawami związanymi działaniem i usługami Grupy Energa, która będzie zajmowała się daną sprawą od początku do końca.


alt



- Żadna spółka energetyczna nie jest wolna od pomyłek, które dotknąć mogą jej klientów - powiedział Jarosław Dybowski, prezes zarządu spółki Energa Obrót. - Zamykając problem z nowym systemem obsługi, Energa zredukowała po prostu skalę nieprawidłowości z poziomu rażącej anomalii do ułamka procentu, wielkości dopuszczalnej przy wdrażaniu tak wielkich systemów. Naszą ambicją i zamiarem jest jednak, aby przeprowadzone działania nie były końcem drogi, ale początkiem kolejnego etapu. Dlatego w obrębie całej grupy wprowadzane są obecnie kolejne proklienckie rozwiązania, spójne z przyjętą strategią firmy.


Tomasz Łunkiewicz

Related news items:
Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież