Gala 14. Wielkiego Maratonu Czytelniczego » W audytorium Europejskiego Centrum Solidarności odbyła się Gala Wielkiego Maratonu Czytelniczego, og... Otwarcie ekspozycji „Nie zmarnujcie niepodległości. Srebra Funduszu Ob... » W Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku otwarto ekspozycję „Nie zmarnujcie niepodległości. Srebra Fund... Płace na gdańską miarę... » Spośród blisko 30 dyrektorów wydziałów i biur w gdańskim urzędzie miejskim aż 9 dodatkowo zarabia w ... Artystyczne drogi absolwentów Liceum Plastycznego » 26 maja miał miejsce wernisaż pod nazwą "Nasze Drogi Artystyczne" jako drugiej wystawy z cyklu Wysta... Daniel Obajtek: Wodór to energia przyszłości » Z Danielem Obajtkiem, prezesem PKN ORLEN, rozmawiał Jarosław Popek (Radio Gdańsk)- Kilka dni temu by... Gdański magistrat obojętny na warunki życia mieszkańców » Do redakcji "Gazety Gdańskiej" zgłosiła się Pani Joanna z prośbą o pomoc w opisaniu i nagłośnieniu s... XV Konwent Morski » W poniedziałek, 22 maja, w Gdańsku odbył się XV Konwent Morski. Wielu ważnych ludzi gospodarki morsk... Radio Gdańsk: „Żeby nie było śladów – sprawa Grzegorza Przemyka. Dekal... » Na antenie Radia Gdańsk od poniedziałku do piątku (22 maja-2 czerwca) o godz. 20:40 emitowane będzie... Głos radnych PiS w sprawie ratowania gdańskiego dziedzictwa zieleni » Radni Prawa i Sprawiedliwości w Radzie Miasta Gdańska i prof. Paweł Witold Burkiewicz przedstawili r... W tygodniku „Sieci”: Miliony przeciw PiS » W nowym numerze „Sieci” Marek Pyza i Marcin Wikło ujawniają, jak wielki biznes wchodzi w politykę i ...
Płace na gdańską miarę...
wtorek, 06 czerwca 2023 12:18
Płace na gdańską miarę...
Spośród blisko 30 dyrektorów wydziałów i biur w gdańskim
Energa z Grupy ORLEN sponsorem AWFiS w Gdańsku
poniedziałek, 05 czerwca 2023 13:52
Energa z Grupy ORLEN sponsorem AWFiS w Gdańsku
Energa z Grupy ORLEN kontynuuje wsparcie pomorskiego sportu. Od
8
piątek, 02 czerwca 2023 18:02
8
EKSTRAKLASA BP
Żenujące pożegnanie z ekstraklasą. Na
Skandal na pożegnanie Lechii z ekstraklasą
sobota, 27 maja 2023 17:40
Skandal na pożegnanie Lechii z ekstraklasą
Kompromitacją zakończył się ostatni mecz Lechii w ekstraklasie.

Galeria Sztuki Gdańskiej

Tłumy na wernisażu wystawy „Dwa Żywioły”
sobota, 20 maja 2023 16:33
Tłumy na wernisażu wystawy „Dwa Żywioły”
Obraz rozbijającej się fali morskiej na skalistym Wybrzeżu Zatoki
Jubileusz MKS „Olimpijczyk” i trenerów
poniedziałek, 29 maja 2023 09:55
Jubileusz MKS „Olimpijczyk” i trenerów
Od trzydziestu lat na siatkarskiej mapie Gdańska, obok takich marek

Muzeum Stutthof w Sztutowie

2076 dni obozu pod Gdańskiem
piątek, 16 września 2022 18:15
2076 dni obozu pod Gdańskiem
Obóz koncentracyjny Stutthof wyzwoliły wojska III Frontu

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta
Święto kina w Toruniu – Festiwal EnergaCamerimage
środa, 16 listopada 2022 09:02
Święto kina w Toruniu – Festiwal EnergaCamerimage
12 listopada rozpoczął się 30. Międzynarodowy Festiwal Sztuki
Grupa „Odkrywców” z SP nr 10 w Rumi poznaje tajniki nauki
wtorek, 23 maja 2023 13:43
Grupa „Odkrywców” z SP nr 10 w Rumi poznaje tajniki nauki
Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 10 w Rumi biorą udział w VII
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Energa rozwiązała problem billingowania, odbudowuje zaufanie klientów

Ocena użytkowników: / 8
SłabyŚwietny 
poniedziałek, 31 lipca 2017 14:33

Daniel Obajtek, prezes Grupa Energa SA, na spotkaniu z przedstawicielami mediów w salonie klienckim sprzedaży i obsługi na terenie Olivia Business Centre ogłosił przezwyciężenie problemu długotrwałego braku faktur. - Największym problemem jaki Grupa posiadała był problem billingowania czyli problem wystawiania faktur. Ten problem mamy już za sobą - powiedział prezes Obajtek. W najbliższych dniach powołany zostanie rzecznik klientów.



Problem długotrwałego braku faktur, który dotknął części klientów Grupy Energa, był skutkiem nieukończonego i niestabilnego systemu obsługi klienta, który wprowadzono w 2015 roku.


- Największym problemem jaki Grupa posiadała był problem billingowania czyli problem wystawiania faktur - powiedział Daniel Obajtek, prezes Grupa Energa SA. - W momencie gdy objąłem stanowisko w tej spółce dla mnie był to największy problem. Uważam, że był to niesamowity problem dla Grupy i dla naszych klientów. Dziś każdy układa sobie budżet i zgodnie z budżetem planuje wszelkiego rodzaju wydatki. Dziś klient nie może czekać na fakturę. Powinien dostać ją zgodnie z terminem, a nie za miesiąc, dwa, czy za dwa lata. Niestety ta sytuacja miała miejsce. To był duży wysiłek mój i współpracowników, których dobrałem, aby ten problem rozwiązać. W marcu było 80 tysięcy niefakturowanych faktur. Niektóre czekały nawet od roku 2013. Największy problem pojawił się w 2015 roku gdy podjęto decyzję by migrować dane klientów do niestabilnego systemu. To spowodowało rozjechanie się systemu i problemy z billingowaniem. Ten problem mamy już za sobą. Prognozy były takie, że ten temat zakończy się z końcem pierwszego kwartału 2018 roku. Nie mogłem sobie na to pozwolić. Chciałem, żeby w ciągu 3-4 miesięcy temat billingowania został zakończony. Zafakturowanych zostało 80 tysięcy faktur. Zostały pojedyncze przypadki, nad którymi właśnie się pochylamy. Oprócz tego jest jeszcze około 2 tysiące klientów z 2017 roku, którzy wypadli z systemu, ale do końca sierpnia ich przypadki również zostaną rozwiązane. Osiągnęliśmy konkretny cel i sukces. Do wszystkich klientów, którzy mieli z tego powodu problemy poszły pisma informacyjne, że można zaległości rozłożyć na raty i spłacić bez obciążania klientów odsetkami, bo sytuacja była wyłącznie z winy firmy. Powołujemy również rzecznika klienta. To będzie osoba do której klienci będą mogli się zwrócić z różnego rodzaju sprawami związanymi działaniem i usługami Grupy Energa, która będzie zajmowała się daną sprawą od początku do końca.


alt



- Żadna spółka energetyczna nie jest wolna od pomyłek, które dotknąć mogą jej klientów - powiedział Jarosław Dybowski, prezes zarządu spółki Energa Obrót. - Zamykając problem z nowym systemem obsługi, Energa zredukowała po prostu skalę nieprawidłowości z poziomu rażącej anomalii do ułamka procentu, wielkości dopuszczalnej przy wdrażaniu tak wielkich systemów. Naszą ambicją i zamiarem jest jednak, aby przeprowadzone działania nie były końcem drogi, ale początkiem kolejnego etapu. Dlatego w obrębie całej grupy wprowadzane są obecnie kolejne proklienckie rozwiązania, spójne z przyjętą strategią firmy.


Tomasz Łunkiewicz

Related news items:
Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież