Ogloszenia | Szukaj | Dodaj wpis |
Obsługa klientaGdańskGdańsk pomorskie Zobacz na mapie google Email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. http://www.irk.com.pl Osoba Kontaktowa: Instytut Rozwoju Kadr Telefon: 58 346 14 00 Fax: 58 346 14 00 |
![]()
Dodano: 2010-03-16 11:37:06
Odsłon: 1537
|
Cel szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników mających kontakt z klientem. Instytucja dbająca o swoich Klientów a co za tym idzie o swój wizerunek musi zadbać o odpowiednie standardy obsługi Klienta. Aby je zapewnić wszyscy jej pracownicy powinni stosować się do nich. Ciężar odpowiedzialności za postrzeganie firmy przez Klientów spoczywa zwłaszcza na osobach na co dzień kontaktujących się z Klientami. Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników ze standardami obowiązującymi w zakresie obsługi Klienta w celu wypracowania firmowego wzorca zachowań. Program szkolenia:
Zaświadczenia: Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o ukończeniu szkolenia:
Zgłoszenia: Formularz zgłoszeniowy do pobrania na stronie www.irk.com.pl.
Cena: 300 zł + 23% VAT = 369 zł brutto
Termin szkolenia: 12.12.2013 r. |