Wychodząc naprzeciw zgłaszanym oczekiwaniom klientów, Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Gdańsku wydłużył w poniedziałki godziny obsługi klientów. Aktualnie wszystkie zainteresowane usługami NFZ osoby mogą zgłaszać się do placówek Funduszu na terenie województwa pomorskiego w poniedziałki od godziny 8 do 18, a od wtorku do piątku w godzinach od 8 do 16.
Nowy harmonogram pracy obowiązuje na sali obsługi klientów przy ulicy Podwale Staromiejskie 69 w Gdańsku, w punktach obsługi klientów przy ulicy Śląskiej 53 w Gdyni oraz w Chojnicach przy ulicy Leśnej 10, a także w delegaturze w Słupsku przy ulicy Poniatowskiego 4.
We wszystkich wymienionych placówkach potwierdzić można tzw. profil zaufany, uzyskać pomoc w założeniu Internetowego Konta Pacjenta oraz porady dotyczące korzystania z mobilnej aplikacji mojeIKP, otrzymać dla siebie i najbliższych Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), uzyskać informację o prawie do świadczeń, złożyć wnioski o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne i leczenie uzdrowiskowe, sprawdzić czas oczekiwania i pierwsze wolne terminy na wybrane świadczenia medyczne, a także zgłosić skargę.
źródło nfz-gdansk.pl
- 17/12/2022 16:17 - 50-lecie Hali Olivia
- 17/12/2022 09:24 - Jan Kleinszmidt: Nie prokurator ustala wyniki głosowań
- 15/12/2022 18:18 - Kazimierz Koralewski: Samorząd to też państwo polskie
- 14/12/2022 19:40 - SKT coraz bliżej odzyskania kortów
- 14/12/2022 18:20 - Przełom ws. zaginięcia Iwony Wieczorek? Są pierwsze zatrzymania w śledztwie
- 13/12/2022 09:40 - Choinki w podzięce dla krwiodawców
- 12/12/2022 08:56 - W tygodniku „Sieci”: Tusk przegrywa
- 11/12/2022 14:56 - Stanowisko RDLP w Gdańsku w sprawie ustanowienia planu ochrony dla Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego
- 11/12/2022 14:53 - Dziki w Trójmieście
- 10/12/2022 11:13 - Nowe ustalenia w sprawie Iwony Wieczorek. Policja publikuje nagranie