Dobrze przyjęta odmłodzona gama modelowa zaowocowała znakomitymi wynikami sprzedaży Chevroleta w I kwartale 2011 roku.
W pierwszych trzech miesiącach obecnego roku marka sprzedała w Polsce 2223 samochody, co stanowi 25-procentowy wzrost (447 sztuki) w stosunku do ubiegłego roku. Największą popularnością cieszy się Aveo, który osiąga w sumie 56 proc. ogólnej sprzedaży. Kolejne miejsca zajmują Spark, którego sprzedaż w porównaniu z 2010 wzrosła aż o 108 proc, oraz Cruze odnotowujący 88 procentowy przyrost. W 2011 r. Chevrolet wprowadza na polski rynek siedem nowości: vana Orlando, SUV'a Captivę, nowego Aveo w wersji pięcio- i czterodrzwiowej, Cruze'a 5d oraz sportowe Camaro (coupé i kabriolet).
Newer news items:
- 06/04/2011 19:36 - Wkrótce debiut sportowego BMW
- 06/04/2011 11:31 - Przerwy produkcyjne Toyoty
- 06/04/2011 11:23 - Chińczycy wykupują legendę motoryzacji
- 06/04/2011 10:52 - Hondy pomogą ścigać piratów drogowych
- 06/04/2011 09:16 - Kłopot serwisowy Forda
Older news items:
- 04/04/2011 15:17 - Powraca legenda polskiej motoryzacji
- 04/04/2011 12:26 - Gdynia: Nowe hondy dla gdyńskiej drogówki
- 02/04/2011 21:36 - Nowe BMW 6 - szybkość z wiatrem we włosach
- 02/04/2011 21:27 - Premiera Peugeota 508 - wielka nadzieja francuskiego lwa
- 02/04/2011 21:18 - Nowe Audi RS3 - najszybszy kompakt