Prace przy zamontowaniu tokarki podtorowej posuwają się do przodu. Specjalny wykop jest już przygotowany do położenia szyn i montażu urządzenia.
Dziura na głębokość 3,6 metra została niedawno zalana 780 tonami betonu. Dokonano odbioru technicznego. Kolejny etap to położenie szyn i montaż samego urządzenia.
Tokarka podtorowa jest przeznaczona do obróbki (regeneracji) kół jezdnych tramwajów bez konieczności zdejmowania ich z pojazdu. - W ten sposób znacznie skrócimy czas, jakie nasze maszyny muszą spędzić w zajezdni – dodaje Izabela Kozicka–Prus, rzecznik Zakładu Komunikacji Miejskiej. Finał prac zaplanowano na przełomie kwietnia i maja.
Ciem
fot: materiały ZKM
Inne artykuły związane z:
Newer news items:
- 28/03/2011 06:12 - Taksówkarze: przewoźnicy bez licencji kradną nam klientów
- 27/03/2011 12:05 - Adamowicz rozmawia z mieszkańcami – kolejne spotkanie w Dolnym Wrzeszczu
- 26/03/2011 16:20 - Gdańsk, Kinga Rusin i Paul McCartney: zgaś światło!
- 25/03/2011 12:57 - Remont we Wrzeszczu - sprawdź komunikację zastępczą
- 24/03/2011 19:16 - Wyszkowski przeprosi Wałęsę za "Bolka"?
Older news items:
- 24/03/2011 18:54 - Politechnika pracuje, studenci nadrabiają
- 24/03/2011 13:01 - Sposób na badania czy na utrzymywanie swoich?
- 24/03/2011 11:16 - Kusili maturzystów
- 23/03/2011 17:05 - 1,6 mln zł na sprzątanie po zimie
- 23/03/2011 14:02 - Znamy pomysły na wygląd placu Wałowego