Chevrolet Orlando dostępny jest już w salonach i wzbudza spore zainteresowanie. Jak tłumaczą sprzedawcy takiego auta bardzo im w ofercie brakowało.
Wprowadzenie rodzinnego minivana było koniecznością. Poprzez tę lukę tracił możliwość konkurowania o dość wdzięczną rzeszę klientów jakimi są kilkuosobowe rodziny potrzebujące pojemnego samochodu zarówno do codziennej jazdy, jak i dalszych turystycznych eskapad. Orlando ma więc szansę uszczknąć kawałeczek tego niezwykle ciężkiego segmentu, w którym na dobre okrzepły już marki francuskie i niemieckie. Atutem rodzinnego Chevroleta ma być min. cena.
Najnowszy Chevrolet bazuje na platformie Cruze'a. W stosunku do tego modelu zwiększono jednak rozstaw osi, dzięki czemu wygospodarowano więcej miejsca dla podróżujących. Bagażnik o maksymalnej pojemności 1487 litrów daje szansę na zapakowanie najpotrzebniejszych rzeczy potrzebnych w wakacyjnej wyprawie. Przy rozłożonych pięciu siedzeniach pojemność wynosi 454 litry. Bryła nadwozia jest typowa dla minivanów. Konieczność wygospodarowania sporej przestrzeni wewnątrz nie daje projektantom zbyt dużego pola do popisu, tak więc większość tego typu samochodów jest do siebie podobna. Klienci akceptują taki stan rzeczy i od jednobryłowych nadwozi nie wymagają sportowych sylwetek.
Niemniej Orlando może się podobać. Jest dość masywny, co daje poczucie bezpieczeństwa. Wnętrze jest praktyczne, a co najważniejsze bardzo funkcjonalne. Trzy rzędy siedzeń dają możliwość przewiezienia 7-osób, choć ostatni, chowany w podłodze rząd przeznaczony jest dla najmłodszych pasażerów. Dodatkowo w Orlando możemy konfigurować ustawienie foteli na 16 różnych sposobów, co ułatwia wszechstronne wykorzystanie. Oprócz tego znajdziemy w pojeździe szereg przydatnych i typowych dla minivanów półek, schowków i skrytek. Chevrolet w podstawowej wersji LS z silnikiem benzynowym 1.8 o mocy 140 KM kosztuje niespełna 60 tys. zł. To dość konkurencyjna cena. Dostajemy za nią min. 6 poduszek powietrznych, ABS, system stabilizacji toru jazdy, autoalarm, radio z CD, regulację wysokości fotela. W ofercie silnikowej jest jeszcze turbo diesel 2.0 o mocy 130, lub 163 KM. Najtańsza wersja z dieslem kosztuje 71,9 tys. zł
SI
- 19/04/2011 09:14 - Wysmakowana limuzyna Citroena
- 15/04/2011 18:36 - Internetowa premiera Chevroleta
- 15/04/2011 18:03 - Auto - Jacuk. Wysoka jakość obsługi klienta
- 14/04/2011 18:58 - Limuzyna Mercedesa już w salonach
- 13/04/2011 10:30 - Renault w windzie
- 11/04/2011 14:02 - Lexus zadebiutował w Gdyni
- 11/04/2011 13:30 - Kłopoty po trzęsieniu ziemi
- 08/04/2011 17:06 - Wylicytuj sportową Corvettę
- 07/04/2011 17:58 - Koncepcyjna Alfa trafi do sprzedaży
- 07/04/2011 17:49 - Pickup Mitsubishi Samochodem Roku