Rosnąca sprzedaż nowych aut i wyższe obroty, oraz zysk w serwisie. Rok 2013 był naprawdę dobry dla najstarszego pomorskiego dealera Toyoty - firmy Toyota Carter Gdańsk.
- W 2013 roku sprzedaliśmy 415 nowych samochodów. To o 89 więcej niż w roku 2012. Cieszy nas, że wśród nich większy procent stanowią hybrydy, które traktowane są coraz częściej przez klientów, jako najlepsza alternatywa dla diesla - mówi Maja Lesińska z Toyota Carter Gdańsk. - Korzystne ceny nowej gamy modelowej, pozwalają optymistycznie patrzeć także na sprzedaż w roku 2014. W tym przypadku, w związku ze zmieniającymi się przepisami dotyczącymi podatku VAT, szczególnie liczymy na niewielkie floty, które trafiać będą do naszego tradycyjnego klienta - firm rodzinnych, oraz przedstawicieli wolnych zawodów.
Toyota Carter Gdańsk działa na rynku od 32 lat, specjalizując się w obsłudze klienta indywidualnego, oraz niewielkich, głównie rodzinnych, podmiotów gospodarczych. Wieloletnia praca z najbardziej wymagającym, a zarazem niezwykle lojalnym partnerem pozwoliła firmie uzyskać, jako jednemu z dwóch wśród 64 salonów sieci Toyota w Polsce, maksymalną ocenę 200 punktów w niezwykle prestiżowym, „Wielkim Teście Salonów 2013” Tygodnika Auto Świat. To już trzeci raz z rzędu gdy Toyota Carter wygrywa ten test.
Sukces osiągnięty w 2013 roku to nie tylko wzrastająca sprzedaż, ale także coraz większy ruch w serwisie. Od kliku miesięcy doradcy serwisowi, pracujący od 7.30 do 22.00. w zasadzie bez przerwy przyjmują klientów. - Wzrasta liczba nowych samochodów, których właściciele wybrali na przeglądy właśnie nasz serwis. Pojawia się też coraz więcej kilkuletnich samochodów, których właściciele po okresie gwarancji, nadal decydują się powierzyć opiekę nad nimi naszym specjalistom - mówi Tomasz Wyszomirski, szef serwisu Toyota Carter Gdańsk. - W przypadku pojazdów pogwarancyjnych, argumentem jest powolne zrównywanie się cen konkretnej usługi w ASO z ofertą nieautoryzowanych warsztatów.
Klient coraz bieglej korzysta też z aktualnych promocji i korzystnych pakietów serwisowych, które wyszykuje za pośrednictwem strony www.carter.pl, albo strony serwisu dobrych cen: http://www.kalkulator.toyota-sdc.pl/ Co ciekawe, serwis dobrych cen jest świetnie znany nie tylko polskim, ale także rosyjskim klientom, którzy przybywają coraz liczniej do Toyota Carter Gdańsk z Obwodu Kaliningradzkiego. Rosyjskojęzyczni partnerzy to kolejny istotny czynnik, który wpłynął na wzrost obrotów serwisu Toyota Carter Gdańsk.
- W naszym gronie są doradcy, operujący językiem rosyjskim, którzy sprawują opiekę często nad całymi grupami klientów z Kaliningradu - dodaje Tomasz Wyszomirski. - Dzięki nim stajemy się coraz bardziej elastyczni i wiele się uczymy. Głównie na samochodach nie występujących na europejskim rynku.
- 12/02/2014 22:37 - Praktyczne kobiety kupują w Toyota Carter
- 28/01/2014 16:22 - Klasyka w Toyota Carter Gdańsk
- 14/01/2014 19:09 - Wymarzony poczatek roku w Toyota Carter. 30 zamówionych samochodów w 2 tygodnie!
- 07/01/2014 14:11 - Serwis Haller na pierwszym miejscu wśród dealerów marki Opel na Pomorzu
- 31/12/2013 19:40 - Ważny: Zaczęło się od Corolli KE70
- 13/12/2013 12:46 - Toyota Carter: Trzydzieści aut w siedem dni!
- 02/12/2013 10:55 - Perły brytyjskiej motoryzacji gościły w Gdańsku
- 08/11/2013 13:18 - Czas opon w Carterze
- 29/10/2013 15:28 - Land Cruiser wraca do łask
- 17/10/2013 14:22 - Carter najlepszy na Pomorzu!