Jerzy Borowczak: Format marszałka Struka » Z Jerzym Borowczakiem, posłem Koalicji Obywatelskiej i członkiem Platformy Obywatelskiej rozmawia Ar... Poseł Płażyński: niekompetencja czy głupota władz Gdańska? » Poseł Kacper Płażyński na konferencji prasowej przedstawił dokumenty, które według niego świadczą o ... Swojsko, smacznie, tanio » Bar Akademicki we Wrzeszczu to miejsce doskonale znane nie tylko mieszkańcom Gdańska. Swojsko, smacz... Spacery historyczno-krajobrazowe na półwyspie Westerplatte z okazji Mi... » W ramach przypadającego 20 października Międzynarodowego Dnia Krajobrazu Muzeum II Wojny Światowej w... Rachunek za Turów » Komisja Europejska wystosuje "w odpowiednim czasie" wezwanie do zapłaty kar nałożonych na Polskę w s... Zabawa i nauka na Pikniku Naukowym UG » W piątek i sobotę na terenie kampusu UG w ramach Pikniku Naukowego "Klimat dla Nauki. Doświadcz, poz... Biblioteka Pedagogiczna zaprasza » Obchodząca w tym roku jubileusz 75-lecia działalności Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Gdańsku z... Samorządowi włodarze też otrzymają podwyżki » 1 listopada br. samorządowi włodarze i radni doczekają się obiecanych podwyżek wynagrodzeń lub diet.... Rusza rejestracja uczestników V Pomorskiej Uczniowskiej Konferencji Na... » Rusza rejestracja tzw. biernych uczestników V Pomorskiej Uczniowskiej Konferencji Naukowej „Zdolni z... Nowa Lewica i... frakcja PZPR » Lewica nowa, ale niezupełnie. Oprócz dwóch frakcji - martwej politycznie Wiosny i targanego sporami ...
Au revoir SAUR Neptun Gdańsk, Bonjour Neptun Gdańsk...
czwartek, 30 września 2021 06:13
Au revoir SAUR Neptun Gdańsk, Bonjour Neptun Gdańsk...
Dobrze ułożyła się Francuzom współpraca z Miastem Gdańsk.
Trefl z pierwszą wygraną w sezonie
niedziela, 17 października 2021 20:21
Trefl z pierwszą wygraną w sezonie
Do trzeciego meczu w sezonie musieli czekać kibice Trefla na
Dwa ciosy dały Lechii fotel lidera
sobota, 16 października 2021 18:44
Dwa ciosy dały Lechii fotel lidera
Lechia długo nie mogła przełamać defensywy Bruk-Bet Termaliki

Galeria Sztuki Gdańskiej

niedziela, 10 października 2021 17:44
Raz jeszcze sięgnąłem do rodziny Meyerheimów, ale tym razem

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta

Sport w szkole

Finały zawodów lekkoatletycznych
poniedziałek, 30 kwietnia 2018 17:19
Finały zawodów lekkoatletycznych
Gdański Zespół Schronisk i Sportu Szkolnego zaprasza do udziału w
Koncert „Wolność jest w nas” - wokaliści i muzycy
czwartek, 22 lipca 2021 19:17
Koncert „Wolność jest w nas” - wokaliści i muzycy
Fundacja kultury WOBEC, przy pomocy pozyskanych partnerów projektu:
Koncerty na chór, organy i język kaszubski
wtorek, 19 października 2021 12:42
Koncerty na chór, organy i język kaszubski
33 Międzynarodowy Festiwal Muzyki Religijnej im. Ks. Stanisława
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Jedźmy bezpiecznie do celu

Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 
sobota, 17 lipca 2021 11:34

PKN ORLEN przygotował kolejne wydarzenie w ramach kampanii #DobryKierowca promując bezpieczną jazdę oraz przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. Podczas briefingu na torze w Modlinie na konieczność zachowania ostrożności i odpowiedzialności na drogach zwracali uwagę Mateusz Morawiecki, Prezes Rady Ministrów i Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN. Towarzyszyli im zawodnicy ORLEN Team – Kuba Przygoński, Bartłomiej Marszałek, Maciej Giemza i Kamil Wiśniewski.


- Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za bezpieczeństwo na drogach. Mamy już infrastrukturę, która umożliwia bezpieczną jazdę, ale musimy jeszcze zadbać o większą odpowiedzialność i kulturę poruszania się po drogach. Temu służy nasza kampania #DobryKierowca. W okresie wakacyjnym, gdy wiele osób przemieszcza się po polskich drogach, PKN ORLEN ponownie chce zwrócić uwagę na podstawowe zasady bezpiecznej jazdy tak, aby każdy dotarł bezpiecznie do celu swojej podróży - mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

alt


Ważnym elementem wszystkich wydarzeń w ramach kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca jest przede wszystkim aspekt edukacyjny. To wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, do której Koncern przywiązuje szczególną wagę. Żeby zwiększyć zasięg kampanii, PKN ORLEN zaprosił do współpracy zawodników ORLEN Team, m.in. Roberta Kubicę, Kubę Przygońskiego, Bartłomieja Marszałka, Macieja Giemzę i Kamila Wiśniewskiego.

alt


– Wakacje to newralgiczny czas na polskich drogach. Wszyscy chcielibyśmy, aby kojarzył się przede wszystkim z beztroską i wypoczynkiem w rodzinnym gronie, dlatego tak bardzo zależy nam na promowaniu postaw poprawiających bezpieczeństwo na drodze. Mamy świadomość, że jako reprezentanci sportów motorowych możemy najlepiej i najsprawniej pokazać innym kierowcom, ile znaczą odpowiedzialność i zdrowy rozsądek – powiedział Kuba Przygoński, kierowca rajdowy i zawodnik ORLEN Team.

alt


Wydarzenie miało formę pikniku, który będzie podstawą dalszej komunikacji szczególnie w mediach społecznościowych, przypominającej o odpowiedzialnej jeździe samochodem. Na miejscu można było dowiedzieć się, jak przygotować się do drogi, jak jeździć bezpiecznie, jak się zachować na miejscu wypadku oraz co może się stać, gdy nie dopilnujemy podstawowych zasad bezpieczeństwa. W planowaniu bezpiecznej podróży pomogli sportowcy ORLEN Team, którzy w duchu fair play dali przykład wszystkim kierowcom, jak jeździć bezpiecznie. Nie zabrakło też atrakcji edukacyjnych dla najmłodszych, które przygotowała Fundacja ORLEN.

alt


Podczas wydarzenia zawodnicy ORLEN Team zaprezentowali pojazdy, które towarzyszą im podczas treningów i zawodów. W ramach szkoły bezpiecznej jazdy, sześciu instruktorów prowadziło szkolenia na torze. Goście mogli m.in. odbyć instruktaż pierwszej pomocy przedmedycznej na goglach VR, zobaczyć warsztat bezpieczeństwa na miejscu wypadku, obejrzeć pokaz wystrzału poduszki powietrznej czy skorzystać ze specjalnych gogli, które pokazują, jak zachowuje się osoba będąca pod wpływem używek. Rodzice mogli wziąć udział w szkoleniu z prawidłowego zapinania pasów i doboru odpowiedniego fotelika dla swojej pociechy.

alt


Kampania #DobryKierowca została zainicjowana przez PKN ORLEN w 2019 r. Jej głównym celem jest promocja bezpiecznej jazdy, ale również wsparcie działań prośrodowiskowych oraz lokalnych społeczności. Akcja ma uświadamiać, jak nawet niewielkie działania mogą pozytywnie wpłynąć na losy wielu ludzi i naszego otoczenia. Według badań Kantar z kwietnia 2020 r. odsetek osób, które miały kontakt z kampanią wyniósł blisko 70 proc. Kampanię cechuje też wysoki poziom rozpoznawalności marki. Średnio dla wszystkich kanałów, 85 proc. osób, które widziały reklamę prawidłowo rozpoznało markę. Jednocześnie prawie połowa osób, które deklarują kontakt z kampanią #DobryKierowca potwierdziła, że akcja PKN ORLEN przełożyła się na ich rzeczywiste zachowania na drodze.

źródło orlen.pl

Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież