Konkurs dla młodzieży „Zainwestuj w naszą planetę” rozstrzygnięty » Wyłoniono zwycięzców konkursu „Zainwestuj w naszą planetę” na plakat cyfrowy o tematyce ekologicznej... W tygodniku „Sieci”: Tak Tusk chciał sprzedać LOTOS Rosjanom » Upublicznienie dokumentów zdradzających plany sprzedania Rosjanom Grupy LOTOS przez rząd PO-PSL jasn... Rafał Chwedoruk: Polityka to nie gra komputerowa » Z dr. hab. Rafałem Chwedorukiem, politologiem, profesorem Uniwersytetu Warszawskiego, komentatorem p... Minister Skarbu Państwa: Rząd PO-PSL chciał sprzedać LOTOS Rosjanom i ... » Dokument, który został odtajniony przez obecnego Ministra Skarbu Państwa Jacka Sasina dowodzi, że te... W tygodniku „Sieci”: Jak patrzy na nas Rosja? » W najnowszym wydaniu tygodnika „Sieci” Marek Budzisz analizuje, skąd się wzięło u Rosjan przeświadcz... Święto ogrodnicze w Rënku » To było prawdziwe święto ogrodnicze. 19. edycję Ogólnopolskiej Wystawy Ogrodniczej połączonej z kier... „Wejście w historię”: prezentacja eksponatów związanych z działalności... » W ramach kolejnej odsłony cyklu „Wejścia w historię” w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku zaprezent... Antoni Kamiński: Suweren zlekceważony » Z prof. dr. hab. Antonim Kamińskim, prezesem polskiego oddziału Transparency International (1999-200... Wiosna w Ogrodzie 2022 » Tysiące odwiedzających, kolejki samochodów aż do obwodnicy to najkrótsza i najlepsza ocena 19. edycj... Notes Michała Pruskiego » Nie był dziennikarzem.Uprawiał literaturę dziennikarską.Osobny gatunek dostępny nielicznym.Ozdabiał ...
Rafał Chwedoruk: Polityka to nie gra komputerowa
czwartek, 19 maja 2022 19:48
Rafał Chwedoruk: Polityka to nie gra komputerowa
Z dr. hab. Rafałem Chwedorukiem, politologiem, profesorem

Muzeum Stutthof w Sztutowie

KL Stutthof 2077 dni zbrodni
poniedziałek, 09 maja 2022 14:15
KL Stutthof 2077 dni zbrodni
Stosunkowo niedaleko Gdańska, 36 kilometrów od wielkiego ośrodka
Zdunek Wybrzeże przywróciło sobie nadzieję
niedziela, 22 maja 2022 17:49
Zdunek Wybrzeże przywróciło sobie nadzieję
Uff! Nareszcie! Takie reakcje najczęściej można było usłyszeć
Wicemistrz wyraźnie lepszy do Lechii na koniec sezonu
sobota, 21 maja 2022 19:07
Wicemistrz wyraźnie lepszy do Lechii na koniec sezonu
Porażką z wicemistrzem Polski zakończyła sezon Lechia.

Galeria Sztuki Gdańskiej

Bracia z Nowego Portu
poniedziałek, 16 maja 2022 10:13
Bracia z Nowego Portu
Trudno w wypadku mało znanych, wywodzących się z Nowego Portu,

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta
Ćwicz z Drużyną Energii
poniedziałek, 23 maja 2022 13:50
Ćwicz z Drużyną Energii
Trwa sportowy etap Drużyny Energii, w którym rywalizuje 191 szkół
Koncert „Wolność jest w nas” - wokaliści i muzycy
czwartek, 22 lipca 2021 19:17
Koncert „Wolność jest w nas” - wokaliści i muzycy
Fundacja kultury WOBEC, przy pomocy pozyskanych partnerów projektu:
Elbląg: Duże pieniądze nie wpłyną do kasy miasta?
czwartek, 30 grudnia 2021 20:01
Elbląg: Duże pieniądze nie wpłyną do kasy miasta?
W środę (29 grudnia) elbląscy radni zadecydowwali o kształcie
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Jedźmy bezpiecznie do celu

Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 
sobota, 17 lipca 2021 11:34

PKN ORLEN przygotował kolejne wydarzenie w ramach kampanii #DobryKierowca promując bezpieczną jazdę oraz przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. Podczas briefingu na torze w Modlinie na konieczność zachowania ostrożności i odpowiedzialności na drogach zwracali uwagę Mateusz Morawiecki, Prezes Rady Ministrów i Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN. Towarzyszyli im zawodnicy ORLEN Team – Kuba Przygoński, Bartłomiej Marszałek, Maciej Giemza i Kamil Wiśniewski.


- Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za bezpieczeństwo na drogach. Mamy już infrastrukturę, która umożliwia bezpieczną jazdę, ale musimy jeszcze zadbać o większą odpowiedzialność i kulturę poruszania się po drogach. Temu służy nasza kampania #DobryKierowca. W okresie wakacyjnym, gdy wiele osób przemieszcza się po polskich drogach, PKN ORLEN ponownie chce zwrócić uwagę na podstawowe zasady bezpiecznej jazdy tak, aby każdy dotarł bezpiecznie do celu swojej podróży - mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

alt


Ważnym elementem wszystkich wydarzeń w ramach kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca jest przede wszystkim aspekt edukacyjny. To wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, do której Koncern przywiązuje szczególną wagę. Żeby zwiększyć zasięg kampanii, PKN ORLEN zaprosił do współpracy zawodników ORLEN Team, m.in. Roberta Kubicę, Kubę Przygońskiego, Bartłomieja Marszałka, Macieja Giemzę i Kamila Wiśniewskiego.

alt


– Wakacje to newralgiczny czas na polskich drogach. Wszyscy chcielibyśmy, aby kojarzył się przede wszystkim z beztroską i wypoczynkiem w rodzinnym gronie, dlatego tak bardzo zależy nam na promowaniu postaw poprawiających bezpieczeństwo na drodze. Mamy świadomość, że jako reprezentanci sportów motorowych możemy najlepiej i najsprawniej pokazać innym kierowcom, ile znaczą odpowiedzialność i zdrowy rozsądek – powiedział Kuba Przygoński, kierowca rajdowy i zawodnik ORLEN Team.

alt


Wydarzenie miało formę pikniku, który będzie podstawą dalszej komunikacji szczególnie w mediach społecznościowych, przypominającej o odpowiedzialnej jeździe samochodem. Na miejscu można było dowiedzieć się, jak przygotować się do drogi, jak jeździć bezpiecznie, jak się zachować na miejscu wypadku oraz co może się stać, gdy nie dopilnujemy podstawowych zasad bezpieczeństwa. W planowaniu bezpiecznej podróży pomogli sportowcy ORLEN Team, którzy w duchu fair play dali przykład wszystkim kierowcom, jak jeździć bezpiecznie. Nie zabrakło też atrakcji edukacyjnych dla najmłodszych, które przygotowała Fundacja ORLEN.

alt


Podczas wydarzenia zawodnicy ORLEN Team zaprezentowali pojazdy, które towarzyszą im podczas treningów i zawodów. W ramach szkoły bezpiecznej jazdy, sześciu instruktorów prowadziło szkolenia na torze. Goście mogli m.in. odbyć instruktaż pierwszej pomocy przedmedycznej na goglach VR, zobaczyć warsztat bezpieczeństwa na miejscu wypadku, obejrzeć pokaz wystrzału poduszki powietrznej czy skorzystać ze specjalnych gogli, które pokazują, jak zachowuje się osoba będąca pod wpływem używek. Rodzice mogli wziąć udział w szkoleniu z prawidłowego zapinania pasów i doboru odpowiedniego fotelika dla swojej pociechy.

alt


Kampania #DobryKierowca została zainicjowana przez PKN ORLEN w 2019 r. Jej głównym celem jest promocja bezpiecznej jazdy, ale również wsparcie działań prośrodowiskowych oraz lokalnych społeczności. Akcja ma uświadamiać, jak nawet niewielkie działania mogą pozytywnie wpłynąć na losy wielu ludzi i naszego otoczenia. Według badań Kantar z kwietnia 2020 r. odsetek osób, które miały kontakt z kampanią wyniósł blisko 70 proc. Kampanię cechuje też wysoki poziom rozpoznawalności marki. Średnio dla wszystkich kanałów, 85 proc. osób, które widziały reklamę prawidłowo rozpoznało markę. Jednocześnie prawie połowa osób, które deklarują kontakt z kampanią #DobryKierowca potwierdziła, że akcja PKN ORLEN przełożyła się na ich rzeczywiste zachowania na drodze.

źródło orlen.pl

Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież