Partner Sieciowy General Motors Poland – Serwis Haller został liderem dorocznego Wielkiego Testu Salonów, przeprowadzonego po raz dwunasty przez tygodnik motoryzacyjny Auto Świat. Trójmiejski Dealer Opla zdobył maksymalną liczbę 200 punktów.
W ramach tegorocznej edycji największego badania Tajemniczego Klienta w Polsce, którego wyniki opublikowano 27 lipca, zbadano 216 salonów 12 importerów. Serwis Haller jako jeden z dwóch wśród 63 dealerów marki Opel w Polsce, uzyskał najwyższe noty w każdej z kategorii: organizacja salonu 50 punktów, jakość obsługi 100 punktów i jazda próbna 50 punktów, co w rankingu całościowym pozwoliło na zdobycie maksymalnej oceny 200 punktów.
- Jestem bardzo dumny, że nasz salon w Gdyni zdobył najwyższy laur w badaniu tajemniczego klienta w ramach Wielkiego Testu Salonów. To ukoronowanie codziennej, ciężkiej pracy całego zespołu mojej firmy nad podnoszeniem jakości obsługi i nieustannym staraniom w udoskonalaniu każdego elementu procesu obsługi klientów w naszych oddziałach - powiedział Józef Haller, wiceprezes Serwis Haller.
W Wielkim Teście Salonów 2015 Serwis Haller to zdobywca maksymalnej ilości punktów wśród wszystkich placówek badanych marek, lider w marce Opel i numer 1 z 19 audytowanych salonów motoryzacyjnych w Trójmieście i okolicach.
źródło informacja prasowa
- 29/09/2015 16:39 - Serwis Haller z nową Astrą i Hestia z poradnikiem
- 21/09/2015 14:13 - Nowa Generacja w klasie kompakt: polska premiera Opla Astry w Trójmieście
- 21/09/2015 14:00 - Opel Serwis Haller na Targach 3TM: premiery i Opel Performance Center
- 14/09/2015 08:45 - Nowy Salon Audi Centrum Gdańsk
- 01/08/2015 20:00 - Józef Haller: Na firmę patrzymy z punktu widzenia klienta
- 16/07/2015 09:40 - Polska premiera systemu Opel OnStar
- 14/07/2015 10:52 - Nowy Metropolitalny Opel ADAM 2015 wjechał do Trójmiasta
- 20/06/2015 22:13 - Nowy Avensis wjechał na trójmiejskie salony
- 19/06/2015 18:17 - Nowy Avensis wjeżdża na salony
- 28/05/2015 18:43 - Nowa Toyota Avensis - wszystko, czego można oczekiwać od auta