U Struka jak za piecem - krocie w szpitalnych zarządach » Menedżerowie samorządowych pomorskich spółek szpitalnych pokwitowali znakomity rok. Prezes gdyńskich... Tadeusz Cymański: Ciekawe czasy jeszcze przed nami » Z Tadeuszem Cymańskim, posłem klubu parlamentarnego PiS (Solidarna Polska), ekonomistą, w stanie woj... Energa "Pracodawcą z sercem" » Energa została wyróżniona tytułem „Pracodawca z sercem”. Certyfikaty przyznawane są firmom, które za... Działkowcy zainaugurowali sezon letni » Działkowcy z Rodzinnych Ogródków Działkowych "Owczarnia" spotkali się na corocznym "Dniu działkowca"... Trzy kolejne „Kormorany” zamawia MON. Będą budowane w Gdańsku » Za kilka tygodni służbę w 8 Flotylli Obrony Wybrzeża rozpocznie ORP „Albatros” okręt typu „Kormoran ... W tygodniku „Sieci”: Dyplomatyczna bitwa o wycieczki z Izraela » W najnowszym wydaniu tygodnika „Sieci” Marek Pyza i Marcin Wikło podejmują kwestię wakacyjnych wycie... Mateusz Smolana: Polityka pamięci o opozycji wobec PRL i o „Solidarnoś... » Z Mateuszem Smolaną, historykiem, dyrektorem Instytutu Dziedzictwa Solidarności, rozmawia Artur S. G... ECS: otwarte dla sufrażystek, dla inwalidów – zamknięte » Różne bywają oblicza solidarności. Europejskim Centrum Solidarności chce, aby organizacja mająca doś... Kamienie milowe to nie tylko „praworządność”, to krok ku federalnej Eu... » Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (w skrócie KPO) to w założeniu są miliardy euro, któr... Georgette Mosbacher w tygodniku „Sieci”: „Nie wierzcie w kłamstwa o Po... » W nowym wydaniu tygodnika „Sieci” była ambasador USA w Polsce apeluje do świata by słuchano głosu Po...
U Struka jak za piecem - krocie w szpitalnych zarządach
czwartek, 30 czerwca 2022 18:51
U Struka jak za piecem - krocie w szpitalnych zarządach
Menedżerowie samorządowych pomorskich spółek szpitalnych

Muzeum Stutthof w Sztutowie

KL Stutthof 2077 dni zbrodni
poniedziałek, 09 maja 2022 14:15
KL Stutthof 2077 dni zbrodni
Stosunkowo niedaleko Gdańska, 36 kilometrów od wielkiego ośrodka
Koniec epoki. Mirosław Berliński kończy pracę w Wybrzeżu
czwartek, 30 czerwca 2022 10:51
Koniec epoki. Mirosław Berliński kończy pracę w Wybrzeżu
Z dniem 30 czerwca 2022 roku Mirosław Berliński kończy pracę w
Lechia zwycięska w ostatniej próbie przed Ligą Konferencji Europy
czwartek, 30 czerwca 2022 14:44
Lechia zwycięska w ostatniej próbie przed Ligą Konferencji Europy
Na stadionie przy ul. Traugutta 29 piłkarze Lechii Gdańsk rozegrali

Galeria Sztuki Gdańskiej

Podróż do raju
poniedziałek, 20 czerwca 2022 15:35
Podróż do raju
Wydarzeniem mijającego tygodnia był wernisaż wystawy malarskiej

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta
Niezapomniane lekcje WF-u z Drużyną Energii!
niedziela, 12 czerwca 2022 13:58
Niezapomniane lekcje WF-u z Drużyną Energii!
Blisko 200 zaangażowanych szkół i ponad 50 tysięcy ćwiczeń
Koncert „Wolność jest w nas” - wokaliści i muzycy
czwartek, 22 lipca 2021 19:17
Koncert „Wolność jest w nas” - wokaliści i muzycy
Fundacja kultury WOBEC, przy pomocy pozyskanych partnerów projektu:
„Spotkanie z rolnikami” w Malborku
wtorek, 28 czerwca 2022 13:33
„Spotkanie z rolnikami” w Malborku
27 czerwca 2022 roku w Magazynie Malbork Elewarr Sp. z o.o. odbyło
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Ruszają nowe kampanie marketingowe PKN ORLEN

Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 
piątek, 02 lipca 2021 15:08

altPKN ORLEN wystartował z nową ofensywą marketingową. Pięć akcji promocyjnych, które rozpoczną się w lipcu, łączy sport – nadchodzące Igrzyska Olimpijskie oraz wyścigi Formuły 1 – z ofertą dostępną na stacjach ORLEN.


- Naszym priorytetem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnianie im najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. To procentuje. Segment detaliczny to silny filar naszej działalności, w którym w ubiegłym roku osiągnęliśmy rekordowy wynik 3,3 mld zł EBITDA LIFO. Intensywnie rozwijamy ten obszar i budujemy międzynarodową rozpoznawalność marki ORLEN, a prowadzone przez nas kampanie marketingowe są skutecznym wsparciem dla tych działań - mówi Adam Burak, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu.


Twarzami kampanii „olimpijskiej” są najbardziej rozpoznawalni polscy lekkoatleci – Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski, a także paraolimpijczycy – Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec. Kampania promująca ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach ORLEN, w spocie wideo oraz działaniach digital, bazuje na wartościach olimpijskich i duchu fair play. Pokazuje codzienne zmagania sportowców – ich walkę z samym sobą, treningi i wyrzeczenia.


Do sportowych zmagań Polaków nawiązuje letnia akcja promocyjna PKN ORLEN. Koncern zachęca klientów stacji do kibicowania razem z PKN ORLEN proponując Olimpijskie Zestawy w cenie 14,90 zł (dowolny burger lub zapiekanka + frytki + napój gazowany Verva oraz mega hot-dog + słodka przekąska + duży napój). Akcji towarzyszy 60- i 30-sekundowy film promocyjny. Komunikacja kampanii potrwa od 1 lipca do 31 sierpnia br. i obejmuje reklamę w telewizji, radiu, prasie i internecie, formę outdoor, a także własne kanały PKN ORLEN oraz nośniki na stacjach paliw Koncernu.


Aktywność marketingowa PKN ORLEN wspiera również aplikację ORLEN VITAY w ramach kampanii „Mistrzowskie kupony”. Przy realizacji jednego z dwóch kuponów obejmujących zakup: paliwa oraz produktów pozapaliwowych za kwotę ponad 5 zł lub zakup produktów STOP CAFE powyżej 14 zł poprzez aplikację ORLEN VITAY, klient otrzyma specjalnie wydany Magazyn Olimpijski ORŁY Tokio gratis. Akcja jest zaplanowana od 2 lipca do 15 sierpnia na stacjach ORLEN.


Kolejna kampania to promocja paliw, zaplanowana na dzień startów Formuły 1. Na stacjach ORLEN będzie można nabyć paliwa premium (Verva 98 i Verva ON) w cenie paliw podstawowych. Promocja jest przeznaczona dla użytkowników aplikacji ORLEN VITAY – pod hasłem „Ściągnij aplikację ORLEN VITAY i korzystaj z rabatów na paliwo premium”. Akcji towarzyszyć będzie kampania digital, działania w SoMe oraz 15-sekundowe spoty radiowe.


„Inny kraj ta sama stacja” to kontynuacja kampanii z ubiegłego roku. Jej celem jest przedstawienie PKN ORLEN jako dużej międzynarodowej firmy, która jest obecna także na sąsiednich rynkach. Twarzą kampanii są sportowcy Teamu Alfa Romeo Racing ORLEN – Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi. Kampania skierowana będzie głownie na rynek niemiecki, czeski, litewski oraz słowacki. Komunikacja potrwa od 1 lipca do 31 sierpnia głownie na nośnikach oudoor’owych przy granicach kraju oraz lokalnym radio.


W okresie wakacyjnym (lipiec – sierpień) PKN ORLEN przygotował również specjalny wakacyjny magazyn „ORLEN cafe”, który będzie dodawany w gratisie do zakupionej kawy na stacjach ORLEN. To idealna propozycja na wakacyjne wyjazdy. Klienci stacji znajdą w niej interesujące artykuły o tematyce podróżniczej, przepisy kulinarne, ciekawostki ze świata kultury, a także kącik psychologiczny i wywiad tygodnia.

źródło orlen.pl


Inne artykuły związane z:
Related news items:
Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież