Z Magdaleną Popiel, kierownikiem Działu Kas Leroy Merlin rozmawiamy o programie lojalnościowym Dom.
- Na czym polega akcja DOM?
Magdalena Popiel: Program DOM jest to program lojalnościowy, skierowany do klientów, którzy dysponują budżetem na cele budowlano-remontowe, przystępują do realizacji swojego projektu, cenią naszą ofertę produktową i chcą korzystać z rabatów pozostając wiernymi naszej sieci. Polega on na tym, że Klient będący uczestnikiem Programu, nagradzany jest za nabywanie towarów i usług na własne potrzeby w sklepach LMP poprzez przyznawanie punktów. Punkty uprawniają Uczestnika do otrzymania Rabatów i innych korzyści określonych w Regulaminie oraz w materiałach marketingowych LMP.
Program DOM odpowiada na potrzeby „Klientów projektowych” - czyli tych wszystkich, którzy angażują się w większe prace budowlano-remontowe oraz „Entuzjastów remontów” - czyli osób szczególnie zaangażowanych w urządzanie domu, często inicjujących i samodzielnie wprowadzających zmiany.
- Czy kartę może używać więcej niż jedna osoba?
Magdalena Popiel: Nowy uczestnik Programu, po zarejestrowaniu się otrzymuje pakiet powitalny, który składa się z ulotki z Regulaminem Programu oraz wklejoną kartą lojalnościową. Wraz z główną kartą lojalnościową klient otrzymuje 2 karty dodatkowe, które może przekazać członkom najbliższej rodziny lub osobom zatrudnionym przy jego projekcie: remoncie lub budowie. Naliczane za ich pomocą punkty zostają dopisane do konta uczestnika Programu. Wszystkie karty, główna i dodatkowe, uprawniają okazicieli zarówno do zbierania punktów, jak i do korzystania z rabatów i innych nagród przewidzianych w Programie.
- Czy wyrobienie karty i jej obsługa jest darmowa?
Magdalena Popiel: Opłata za przystąpienie do Programu wynosi 20 złotych. Chcemy, by Klienci uczynili minimalny wysiłek i świadomie przystępowali do Programu DOM. Dzięki temu mogą poczuć, że są wyjątkowi i uczestniczą w wydarzeniach oraz promocjach, które nie są przeznaczone dla wszystkich. Konto ważne jest przez rok. Przedłużenie ważności konta na kolejny rok jest bezpłatne. Można go dokonać w kasie sklepu lub samodzielnie przez Internet. Jeśli klient przedłuży ważność konta w ciągu 6 miesięcy od daty jego wygaśnięcia, zachowa punkty i wynikające z nich przywileje.
- Jakie są największe korzyści przystąpienia do Programu?
Magdalena Popiel: Klienci, którzy decydują się przystąpić do Programu otrzymują 5 % rabatu powitalnego na jednorazowe zakupy i/lub zamówienie towaru w naszej sieci. Rabat ten można wykorzystać już przy pierwszych zakupach z kartą, maksymalnie w ciągu miesiąca od momentu aktywacji konta w Programie. Uczestnicy Programu zbierają punkty na swoich kontach podczas zakupów we wszystkich sklepach naszej sieci w Polsce. 5 złotych wydane na zakupy w naszych sklepach to 1 punkt. Uczestnicy zyskują także punkty za zakupy z 10% rabatem lojalnościowym - 10 zł - 1 punkt). Za każde zebrane na koncie 1000 punktów klienci otrzymują 10% rabatu na całodzienne zakupy, do wykorzystania do końca ważności konta.
Dodatkowe przywileje to: dostęp do ofert specjalnych wyłącznie dla uczestników Programu , historia zakupów w Internecie, gwarancja transportu jeszcze w dniu zakupu, egzemplarz każdego numeru magazynu "Dom z pomysłem" za 1 grosz.
- Czy karta, jaką otrzymają Klienci służy tylko do zbierania punktów, czy może być też karta płatniczą/kredytową?
Magdalena Popiel: Karty, jakie otrzymuje Klient, 1 główna i 2 dodatkowe, służą tylko do zbierania punktów na danym koncie DOM. Jeśli jednak uczestnik Programu DOM posiada kartę kredytową VISA LM, jej numer możemy przypisać do konta DOM i Klient ma wówczas dwie karty w jednej.
- Od kiedy działa Program DOM?
Magdalena Popiel: Program DOM wprowadziliśmy w Polsce w 2008 roku. W tej chwili funkcjonuje on we wszystkich sklepach Leroy Merlin w naszym kraju.
- Czy będzie to już stała oferta Leroy Merlin?
Magdalena Popiel: Oczywiście, Program DOM cieszy się ogromnym zainteresowaniem naszych Klientów i na pewno pozostanie w naszej stałej ofercie. Dodatkowo przygotowujemy również specjalną ofertę przeznaczoną dla firm i rzemieślników.
Rozmawiała Renata Ryśkiewicz
- 24/06/2011 15:26 - ROBYG: Ruszyła kolejna inwestycja w Gdańsku
- 02/06/2011 18:14 - "Ostoja Myśliwska" – spokój i niepowtarzalność
- 30/05/2011 16:58 - Targi mieszkaniowe Nowy Adres : "Coraz większe zainteresowanie"
- 30/05/2011 11:28 - Małe mieszkanie – duże możliwości
- 30/05/2011 10:57 - Na okrągło w ogrodzie
- 26/05/2011 09:06 - Wiosenna edycja Targów Mieszkań i Domów
- 24/05/2011 18:58 - Mierz siły na zamiary
- 23/05/2011 13:11 - Własne "M"- realizacja marzeń
- 13/05/2011 17:16 - Ville Bursztyn - niezwykłe miejsce na Pomorzu
- 06/05/2011 16:17 - MIASTO OTWARTE - Osiedle Bursztynowe III-ci - ostatni etap