Stanowisko Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku dot. rezol... » W związku z pojawiającymi się rezolucjami dotyczącymi ochrony lasów Trójmiejskiego Parku Krajobrazow... Wydarzenia z okazji Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych w MIIW... » Z okazji nadchodzącego Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych Muzeum II Wojny Światowej w Gdańs... Marek Markiewicz: Misją sędziego nie jest polityka » Z mec. Markiem Markiewiczem, delegatem na I Krajowy Zjazd Delegatów NSZZ „Solidarność” w Gdańsku, za... Podwyżka cen wody poza termin kontraktu - płacowe kominy pod kranem » Od jutra istotnie drożeją woda i ścieki w Gdańsku - i tak będzie przez kolejne 3 lata, choć kontrakt... Od piątku wzrost opłat za wodę i ścieki » Od piątku, 26 lutego, wzrośnie opłata za metr sześcienny wody i ścieków w Gdańsku. To pierwsza z pod... Europosłanka i wdowa po prezydencie Gdańska przed sądem » W poniedziałek 22 lutego przed Sądem Rejonowym w Gdańsku rozpoczął się proces Magdaleny Adamowicz (z... Akcja „Wieniec” - stop nieetycznym zbieraczom poroża! » Poszukiwanie zrzutów staje się coraz bardziej popularne. Nie ma w tym nic nagannego, o ile zbieracze... Kontrahenci gminy klientami Adamowiczów » W poniedziałek, 22 lutego, przed Sądem Rejonowym Gdańsk-Południe powinien rozpocząć się proces euro... Dodatkowe wyjazdowe punkty szczepień zorganizowane przez NFZ » Specjalne wyjazdowe punkty szczepień dotrą do pacjentów, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą ... Daniel Obajtek - Człowiek Wolności tygodnika Sieci » Uroczysta gala – finał plebiscytu Człowiek Wolności tygodnika Sieci odbyła się 16 lutego i jak co ro...
Reklama
Podwyżka cen wody poza termin kontraktu - płacowe kominy pod kranem
czwartek, 25 lutego 2021 06:37
Podwyżka cen wody poza termin kontraktu - płacowe kominy pod kranem
Od jutra istotnie drożeją woda i ścieki w Gdańsku - i tak będzie
Arkowcy udanie zainaugurowali wiosenną rundę I ligi
sobota, 27 lutego 2021 08:53
Arkowcy udanie zainaugurowali wiosenną rundę I ligi
Po intensywnym okresie przygotowawczym odbytym na przełomie roku,
Lechia podtrzymała zwycięską passę
sobota, 27 lutego 2021 18:12
Lechia podtrzymała zwycięską passę
Lechia wygrała trzeci mecz ligowy z rzędu. Podopieczni Piotra

Galeria Sztuki Gdańskiej

Alfred Pawlowski – Pasjonat Gdańska
poniedziałek, 15 lutego 2021 10:32
Alfred Pawlowski – Pasjonat Gdańska
Nazwisko malarza realistycznych widoków Gdańska Alfreda

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta

Sport w szkole

Finały zawodów lekkoatletycznych
poniedziałek, 30 kwietnia 2018 17:19
Finały zawodów lekkoatletycznych
Gdański Zespół Schronisk i Sportu Szkolnego zaprasza do udziału w
Jeśli lubisz film „Buena Vista Social Club” nie możesz przegapić show na Ołowiance
sobota, 29 lutego 2020 12:50
Jeśli lubisz film „Buena Vista Social Club” nie możesz przegapić show na Ołowiance
Porywające kubańskie show zagości w niedzielę 1 marca br. w
Najlepsi rumscy sportowcy, trenerzy i sponsorzy sportu
poniedziałek, 17 lutego 2020 09:52
Najlepsi rumscy sportowcy, trenerzy i sponsorzy sportu
Za nami XI Rumska Gala Sportu i dwudziesty szósty konkurs „Na
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Klienci Energi mogą już korzystać ze wsparcia swojego rzecznika

Ocena użytkowników: / 2
SłabyŚwietny 
poniedziałek, 04 września 2017 14:35

Zgodnie z zapowiedziami Prezesa Zarządu Energa SA, Daniela Obajtka, Energa Obrót w połowie sierpnia powołała Rzecznika Klienta. Analizuje i wyjaśnia on najbardziej skomplikowane sprawy klienckie. Jest to kolejna, po rozwiązaniu problemu skumulowanych faktur, dobra informacja dla klientów Energi w ostatnim czasie.



Energa to firma, która stale wprowadzana nowe, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania mające na celu podnoszenie standardów obsługi w każdym aspekcie. Powołanie Rzecznika Klienta uczyni firmę jeszcze bardziej nowoczesną i przyjazną odbiorcom energii, stawiając ich potrzeby w centrum zainteresowania. To także ważny krok w realizacji nowej strategii grupy.
– Rzecznik reprezentuje interesy klientów w szczególnie trudnych, problematycznych sytuacjach, jako instancja odwoławcza. Należy podkreślić, że sprawy, którymi zajmuje się Rzecznik Klienta, należą od najbardziej skomplikowanych i długotrwałych. Standardowymi reklamacjami i zgłoszeniami niezmiennie zajmować się będzie profesjonalny, doświadczony zespół specjalistów. Osoby zajmujące się obsługą naszych klientów to eksperci z szeroką wiedzą, o kompetencjach nieporównywalnych z pracownikami obsługi w branżach innych niż energetyka. Mamy do nich pełne zaufanie – podkreśla Jarosław Dybowski, Prezes Zarządu Energi Obrót.

Dodatkowym zadaniem Rzecznika Klienta jest gromadzenie wszelkiego rodzaju sugestii i pomysłów dotyczących funkcjonowania obsługi klienta w firmie.
– Doświadczenia z ostatnich tygodni, szczególnie związane z prowadzonymi przez grupę dyżurami prasowymi w lokalnych redakcjach, wyraźnie pokazują, jak wiele z problemów klientów udało się już wyeliminować dzięki zaangażowaniu naszych specjalistów – zaznacza Stanisław Konował, nowo powołany Rzecznik Klienta Energi Obrót. – Wyzwanie stanowią dla nas najbardziej złożone, nieszablonowe problemy. Jestem pewien, że dzięki wspólnej pracy uda nam się wyjaśnić wszystkie wątpliwości klientów.

Pytania, zgłoszenia i reklamacje klienci wciąż mogą składać telefonicznie pod numerem 555 555 555 od poniedziałku do piątku, od godziny 7 do 22, przez formularz na stronie www.energa.pl/kontakt lub pocztą tradycyjną na adres firmy. Do dyspozycji klientów przygotowany został również serwis ENERGA24 dostępny pod adresem 24.energa.pl. Skargę lub uwagi dotyczące otrzymanej odpowiedzi można natomiast przesłać do Rzecznika Klienta przez dedykowany formularz na stronie internetowej www.energa.pl/.


źródło energa.pl

Related news items:
Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież