Gdański Konkurs Literacki im. Bolesława Faca » Miasto Gdańsk oraz Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w G... Polowanie na Obajtka. Komu i dlaczego przeszkadza prezes PKN Orlen » W tzw. sprawie Daniela Obajtka pod szyldem „dziennikarskiego śledztwa” przez wiele tygodni epatowano... Zgłoś się do V Pomorskiej Uczniowskiej Konferencji Naukowej » V Pomorska Uczniowska Konferencja Naukowa odbędzie się pod hasłem "Niewidzialny świat wirusów i bakt... W tygodniku „Sieci”: Pandemia zmieniła nasz świat na zawsze » Na łamach najnowszego numeru tygodnika „Sieci” wywiad z ministrem zdrowia Adamem Niedzielskim, który... Postępy w budowie Muzeum Westerplatte i Wojny 1939 » Muzeum II Wojny Światowej realizuje misję upowszechniania wiedzy dotyczącej II wojny światowej, kons... Myto przed szpitalem - hienizm pięknosłownych? » 5 zł na godzinę przez 24 godziny na dobę trzeba płacić za parkowanie przed szpitalem zakaźnym spółki... Radni PiS chcą sprawdzenia kosztów usług prawnych podmiotów zewnętrzny... » W związku z karą finansową w wysokości 1 mln zł, nałożoną przez Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora... „Republik Polen” – niemiecki plan mordu » Znajdujący się w Gdańsku-Wrzeszczu stadion Klubu Sportowego Gedania wraz z kościołem św. Stanisława ... Muzeum II Wojny Światowej - To już 4 lata » 6 kwietnia 2017 r. decyzją Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego prof. Piotra Glińskiego powstał... Leszek Miller: Z szansy na realną opozycję Nowa Lewica nie skorzysta » Z Leszkiem Millerem, premierem (2001-04), organizatorem spotkania z członkami NZS w stołówce KC PZPR...
Reklama
Myto przed szpitalem - hienizm pięknosłownych?
czwartek, 08 kwietnia 2021 17:15
Myto przed szpitalem - hienizm pięknosłownych?
5 zł na godzinę przez 24 godziny na dobę trzeba płacić za
Rybnickie
niedziela, 11 kwietnia 2021 14:16
Rybnickie
Miało być pewne zwycięstwo, a po ostatnim wyścigu gdańszczanie
Lechia wywozi z Wrocławia punkt
sobota, 10 kwietnia 2021 20:22
Lechia wywozi z Wrocławia punkt
Remisem 1:1 (1:1) zakończył się wyjazdowy mecz Lechii we

Galeria Sztuki Gdańskiej

Hans Urban – malarz gdańskich klimatów
wtorek, 06 kwietnia 2021 13:58
Hans Urban – malarz gdańskich klimatów
Hans Urban może nie należał do wybitnych przedstawicieli malarzy

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta

Sport w szkole

Finały zawodów lekkoatletycznych
poniedziałek, 30 kwietnia 2018 17:19
Finały zawodów lekkoatletycznych
Gdański Zespół Schronisk i Sportu Szkolnego zaprasza do udziału w
Jeśli lubisz film „Buena Vista Social Club” nie możesz przegapić show na Ołowiance
sobota, 29 lutego 2020 12:50
Jeśli lubisz film „Buena Vista Social Club” nie możesz przegapić show na Ołowiance
Porywające kubańskie show zagości w niedzielę 1 marca br. w
Najlepsi rumscy sportowcy, trenerzy i sponsorzy sportu
poniedziałek, 17 lutego 2020 09:52
Najlepsi rumscy sportowcy, trenerzy i sponsorzy sportu
Za nami XI Rumska Gala Sportu i dwudziesty szósty konkurs „Na
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Browar Amber stawia na piwa premium

Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny 
czwartek, 19 kwietnia 2012 14:30

Nowe pszeniczne piwo Pszeniczniak i nowa grawerowana butelka dla piw premium - Browar Amber z pomorskiego Bielkówka, największy z regionalnych w Polsce, rozwija dotychczasową strategię. Będzie stawiał na sprzedaż piw z segmentu premium.



Początek kwietnia to przełomowa data w historii Browaru Amber.  Już od wtorku 10 kwietnia w sklepach w całej Polsce zaczęła się pojawiać się nowa marka piwa, która ma trafić w gusta wymagających klientów. Pszeniczniak, podobnie jak inne piwa klasy premium z pomorskiego browaru, jest sprzedawany w unikatowej, grawerowanej butelce z hasłem: „Browar AMBER SPECJALNOŚĆ REGIONU” oraz pieczęcią „ Naturalnie z Pomorza”. Nowe opakowanie ma połączyć wszystkie marki premium z Browaru Amber w jedną spójna linię piwnych „Specjalności Regionu Pomorza”.


alt


- Wprowadzamy nową butelkę, aby wyróżnić nasze piwa spośród poszerzającej się stale oferty piw Browarów Regionalnych. Dedykowana butelka Browaru AMBER zastąpi wysłużoną już i powszechnie stosowaną butelkę typu Vichy. Stawiamy na piwa wysokiej jakości, jednocześnie podkreślając ich regionalny charakter. Chcemy przekonywać konsumentów dobrymi ciekawymi smakami i oryginalną szatą wizualną butelek.  Tym wyróżniamy się od lat na rynku. Obecnie rośnie w siłę konkurencja ze strony dużych koncernów, które coraz zacieklej walczą o udział w rynku piw regionalnych. Myślę, że mniejsze browary będą iść w coraz większe nisze, niestandardowe smaki i opakowania. Wypuszczać na rynek piwa trudne do uwarzenia przemysłowo. Nasze nowe piwo Pszeniczniak jest właśnie takim produktem – mówi Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber.


Pszeniczniak, jak sama nazwa wskazuje, to piwo pszeniczne wytwarzane metodą górnej fermentacji przy użyciu płynnych drożdży. Większość producentów piw pszenicznych stosuje drożdże sproszkowane, co ma niezbyt dobry wpływ na ostateczny smak piwa. Do wytworzenia Pszeniczniaka używane są płynne drożdże z własnej stacji propagacji, słody jęczmienne i pszeniczne najwyższej jakości oraz woda z własnego ujęcia i wyselekcjonowane odmiany chmielu.


alt


Metoda górnej fermentacji jest stosowana głównie w Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii. W Polsce nadal pozostaje domeną małych producentów, często stosowana jest przez browary restauracyjne do tworzenia gatunków bardziej niszowych. Do piw górnej fermentacji należą między innymi piwa typu: stout, ale, pszeniczne.
- Zdecydowaliśmy się nazwać piwo „ Pszeniczniak”, aby nadać mu polski, swojski charakter. Oryginalna jest również strona wizualna butelki. Tradycyjną papierową etykietę zastąpiła grafika malowana bezpośrednio na szkle. Całość ma charakter folklorystyczny, co nawiązuje do naturalności naszego piwa i polskich tradycji browarniczych – mówi Marek Skrętny.


Pszeniczniak będzie dostępny w sklepach w całej Polsce m. in. w hipermarketach, w sklepach specjalistycznych oraz delikatesach. W drugiej połowie kwietnia będzie można się go napić w pubach i restauracjach.


alt


Browar Amber planuje eksport Pszeniczniaka do Stanów Zjednoczonych, Australii i Wielkiej Brytanii.
- Konsumenci na całym świecie poszukują ciekawych smaków i nowości. Są zmęczeni typowymi, nie odróżniającymi się za bardzo w smaku produktami, dynamicznie rozwija się rynek produktów regionalnych – mówi Marek Skrętny.


Rozwój i inwestycje w Browarze Amber to w dużej mierze zasługa unijnych funduszy, z których firma z Bielkówka korzysta.

Related news items:
Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież