Czy Lech Kaźmierczyk, radny z ramienia Platformy Obywatelskiej, stał się ofiarą promocji własnej firmy? W sobotę 15 listopada w dzień ciszy wyborczej ulotki z jego nazwiskiem i nazwą pizzeri wywieszano na klamkach w wielu budynkach jego okręgu wyborczego. Sprawa została zgłoszona na policję.
Kaźmierczyk, który jest również właścicielem pizzerii Leone, wydrukował ulotki, na których z imienia i nazwiska zaprasza do spotkania się w lokalu. Niestety, nie wziął pod uwagę tego, że w trakcie trwającej kampanii samorządowej, a tym bardziej podczas ciszy wyborczej, ktoś może podciągnąć to pod niezgodną z prawem agitację wyborczą. I tak też się stało – zostało złożone doniesienie na policję.
- Nie jest to mój plakat wyborczy. Ulotka wyborcza też nie. Jest to standardowa ulotka mojej firmy, którą prowadzę od 1999 roku. Działalność została zarejestrowana pod nazwę: Pizzeria Leone Lech Kaźmierczyk, a ja jestem jedynym jej właścicielem – wyjaśnia radny. - Chciałbym dodać, że ulotka ta jest kolportowana na bieżąco od momentu założenia firmy. Oczywiście jest ona uaktualniona co pewien czas ze względu na zmiany w menu, ma charakter czysto biznesowy, a to oznacza, że reklamuje tylko i wyłącznie moją firmę, a nie odnosi się do mojej działalności samorządowej.
goch
- 01/12/2014 18:55 - Polacy coraz gorzej słyszą. Przyjdź na bezpłatne badanie słuchu
- 01/12/2014 18:30 - I sesja Rady Miasta kadencji 2014-2018
- 30/11/2014 20:03 - Paweł Adamowicz prezydentem piątą kadencję
- 28/11/2014 22:15 - Złota karta kredytowa dla Pawła Adamowicza od gdańskiego PiS
- 28/11/2014 13:35 - Andrzej Jaworski: Gdańszczanie zasługują na odzyskanie swojego miasta
- 27/11/2014 18:55 - Nowak winny – Adamowicz badany
- 27/11/2014 18:46 - Nieczynne parkomaty? Kierowca musi radzić sobie sam
- 27/11/2014 18:45 - Cena wody nie wzrośnie
- 27/11/2014 18:41 - Czy GIWK zatopi budżet Gdańska?
- 27/11/2014 18:29 - Projekt budżetu Gdańska na 2015 r. – dobrze już było