Ergo Hestia została nagrodzona godłem Jakość Obsługi 2010 jako najbardziej przyjazna klientom firma na rynku ubezpieczeniowym.
Godło Jakość Obsługi od trzech lat przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta. Wyboru dokonują konsumenci, głosując za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Oceniają oni: organizację i czas obsługi, cenę i asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedzę, kompetencje oraz zachowanie i wygląd personelu.
W rankingu Jakość Obsługi 2010 Ergo Hestia zajęła pierwszą lokatę wśród towarzystw ubezpieczeniowych. To już druga tego typu nagroda dla sopockiego ubezpieczyciela; pierwszy raz otrzymał ją w 2009 roku.
Newer news items:
- 30/09/2010 18:16 - Bezpłatna komunikacja miejska
- 29/09/2010 20:14 - Spotkanie informacyjne w sprawie kolei metropolitalnej
- 29/09/2010 11:20 - Biuro Interwencji Społecznych w Gdyni już otwarte
- 29/09/2010 10:27 - Trójmiejskie Marsze Wyzwolenia Konopi
- 28/09/2010 18:15 - Jabłoniowa straszy dziurami mieszkańców
Older news items:
- 27/09/2010 17:55 - Największa impreza gospodarcza na Pomorzu już za tydzień w Gdyni
- 27/09/2010 16:41 - Deszcz hamuje Gdańsk
- 27/09/2010 15:33 - Maturzyści na Salony!
- 27/09/2010 14:48 - Wymierne korzyści nauki
- 27/09/2010 13:59 - Mieszkanie dla studenta