17. Gdańska Parada Niepodległości » Tysiące gdańszczan, jako uczestnicy lub widzowie, wzięło udział w 17. Gdańskiej Paradzie Niepodległo... Moda kontra rak » Mali pacjenci Oddziału Hematologii Dziecięcej Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku w sobot... „Solidarność” i biskupi. Konferencja w Sali BHP „Od godności człowieka... » Komisja Krajowa NSZZ „Solidarność” i Międzynarodowe Centrum Badań nad Fenomenem Solidarności, czyli ... Poseł Płażyński w sprawie redaktora Naskręta pisze do Prokuratora Kraj... » W związku z wezwaniem na policję dziennikarza Macieja Naskręta za upublicznienie nagrania z prezyden... Talenty Pokoleń 2019 » W ramach Gdańskich Dni Seniora 2019 w Centrum Rozwoju Talentów Gdańskiego Urzędu Pracy miała miejsce... Red. Naskręt podejrzany - cena wódki czy demokracji? » Maciej Naskręt, obecnie dziennikarz Radia Gdańsk, który pracując jeszcze w redakcji portalu Trójmias... Poseł Jerzy Borowczak - przegrał z 12, wygrał wg d'Hondta » Jerzy Borowczak, poseł PO, jeden z robotniczych organizatorów strajków sierpniowych w Stoczni Gdańsk... Nominacje do Rady Instytutu Dziedzictwa Solidarności » W historycznej dla niezależnego ruchu związkowego NSZZ „S” i najnowszych dziejów Polski Sali BHP Sto... W sprawie kryzysu MEVO pytania na razie bez odpowiedzi » Z inicjatywy klubu radnych Prawa i Sprawiedliwości w Sali Obrad Rady Miasta we wtorek odbyła się deb... Ważne odkrycie na Westerplatte » We wtorek, 5 listopada, podczas prac związanych z podjęciem odnalezionego w poniedziałek dziewiątego...
Reklama
Poseł Jerzy Borowczak - przegrał z 12, wygrał wg d'Hondta
środa, 06 listopada 2019 08:43
Poseł Jerzy Borowczak - przegrał z 12, wygrał wg d'Hondta
Jerzy Borowczak, poseł PO, jeden z robotniczych organizatorów strajk ...
Arka zdominowała Białą Gwiazdę i zdobyła bezcenne punkty
sobota, 09 listopada 2019 22:04
Arka zdominowała Białą Gwiazdę i zdobyła bezcenne punkty
Kilka razy piłkarze Arki trafiali do bramki Wisły Kraków w meczu 15 ...
Pogoń ukarała nieskuteczną Lechię
niedziela, 10 listopada 2019 19:06
Pogoń ukarała nieskuteczną Lechię
W piątym spotkaniu z rzędu Lechia nie odniosła zwycięstwa. Biało- ...

Galeria Sztuki Gdańskiej

Ryszard Kowalewski – Moje góry
niedziela, 03 listopada 2019 16:08
Ryszard Kowalewski – Moje góry
„Góry sobie poradzą beze mnie, ja bez gór nie bardzo. Od lat kied ...

W obiektywie Macieja Kostuna

Odkrywanie tajemnic spod ogona
środa, 26 lipca 2017 18:30
Odkrywanie tajemnic spod ogona
Solidarność męska powinna mnie powstrzymać od plotek na tematy int ...

Sport w szkole

Finały zawodów lekkoatletycznych
poniedziałek, 30 kwietnia 2018 17:19
Finały zawodów lekkoatletycznych
Gdański Zespół Schronisk i Sportu Szkolnego zaprasza do udziału w ...
LORD OF THE DANCE – Dangerous Games w ERGO Arenie
sobota, 09 listopada 2019 08:38
LORD OF THE DANCE – Dangerous Games w ERGO Arenie
W Gdańsku 16 listopada br. w ERGO Arenie zagości widowisko LORD OF T ...
31 edycja Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Religijnej im. Stanisława Ormińskiego w Rumia
poniedziałek, 28 października 2019 20:45
31 edycja Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Religijnej im. Stanisława Ormińskiego w Rumia
Festiwal Muzyki Religijnej im. Ks. Stanisława Ormińskiego w Rumia od ...
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze powr ...

Ogloszenia

Obsługa klienta


		
		
						
		Gdańsk		
Gdańsk
pomorskie Zobacz na mapie google
Email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
http://www.irk.com.pl
Osoba Kontaktowa: Instytut Rozwoju Kadr
Telefon: 58 346 14 00
Fax: 58 346 14 00
Obsługa klienta
Dodano: 2010-03-16 11:37:06
Odsłon: 78

 

Cel szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników mających kontakt z klientem. Instytucja dbająca o swoich Klientów a co za tym idzie o swój wizerunek musi zadbać o odpowiednie standardy obsługi Klienta. Aby je zapewnić wszyscy jej pracownicy powinni stosować się do nich. Ciężar odpowiedzialności za postrzeganie firmy przez Klientów spoczywa zwłaszcza na osobach na co dzień kontaktujących się z Klientami. Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników ze standardami obowiązującymi w zakresie obsługi Klienta w celu wypracowania firmowego wzorca zachowań.

Program szkolenia:

• Obsługa Klienta
• Wrażenie wywierane na klientach
• Firmowy Dress code
• Savoir vivre – zasady zachowania w pracy
• Budowanie relacji z klientami
• Jak rozpoznać potrzeby klienta
• Komunikacja w procesie obsługi klienta
• Radzenie sobie z reakcjami klientów
• Reklamacje, skargi – jak przerodzić porażkę w sukces
• Wypracowanie firmowego wzorca postępowań
• Budowanie strategii obsługi klienta



Metodologia:
• warsztaty
• studium przypadku
• prezentacje

Czas trwania: 8h

Zaświadczenia: Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o ukończeniu szkolenia:

 

Zgłoszenia: Formularz zgłoszeniowy do pobrania na stronie www.irk.com.pl.

 

 

 

Cena: 300 zł + 23% VAT = 369 zł brutto

 

Termin szkolenia: 12.12.2013 r.