Agencja consultingowo-badawcza Pentagon Research we współpracy z Polską Ligą Koszykówki SA uruchomiła ogólnopolskie badanie polskiej koszykówki. Zapraszamy kibiców do uczestniczenia w ankiecie.
Projekt pozwoli na określenie profilu kibica dyscypliny oraz szczegółowe przyjrzenie się najważniejszym aspektom rozgrywek z punktu widzenia ich obserwatorów oraz sponsorów. Warto zaznaczyć, że będzie to pierwsza w Polsce próba tak kompleksowej analizy ogółu postaw, emocji i zachowań towarzyszących odbiorowi krajowych rozgrywek koszykarskich.
W badaniu uwzględnione zostały następujące obszary badawcze:
• Profil kibica koszykówki;
• Zachowania i aktywności kibiców;
• Źródła informacji o koszykówce;
• Konsumpcja meczów rozgrywanych w ramach TAURON Basket Ligi;
• Konsumpcja i zainteresowanie innymi rozgrywkami (NBA, Euroliga, PLKK, rozgrywki niższych lig);
• Postawy kibiców wobec TAURON Basket Ligi;
• Potencjał marketingowy drużyn TBL i czołowych koszykarzy;
• Świadomość i ocena działań sponsorów;
• „Gorące tematy” w polskiej koszykówce.
Wyniki badania powinny pozwolić na wskazanie kierunków dalszego rozwoju produktów marketingowych PLK S.A. – Bardzo się cieszę z możliwości współpracy ze spółką Polska Liga Koszykówki, jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się spółek sportowych w Polsce. Wierzę, że projekt, który wspólnie zrealizujemy dostarczy zarówno Zarządowi Spółki, jak i poszczególnym klubom kompleksowych informacji nt. odbiorców ich produktów – mówi Michał Gradzik, kierujący projektem z ramienia Pentagon Research.
- Badanie opinii jest niewątpliwie ważnym narzędziem w pracy Polskiej Ligi Koszykówki, dlatego z zadowoleniem i zainteresowaniem przyjęliśmy ofertę Pentagon Research. Nasza liga stale powiększa grupę sponsorów i partnerów, dlatego szczegółowa wiedza o kibicach koszykówki jest nam niezbędna. Liczymy na liczny udział kibiców, dzięki którym będziemy mogli nadal pracować nad poziomem naszej ligi - mówi Prezes Zarządu PLK S.A. Jacek Jakubowski.
Badanie jest realizowane w Internecie. Ankieta badawcza będzie aktywna do 9 maja, a organizatorzy liczą na jak największą liczbę uczestników, aby uzyskać możliwie najbardziej reprezentatywne wyniki.
Najważniejsze wyniki badania zostaną podane do wiadomości opinii publicznej w drugiej połowie maja. Partnerem Pentagon Research w realizacji badania i jego współautorem jest niezależny konsultant Jakub Kacprzak, specjalizujący się w interaktywnych aspektach marketingu sportowego.
Ankieta dostępna jest pod adresem: http://pentagon24.pl/plk.
PLK.PL
- 30/04/2011 22:39 - Już w niedzielę Derby – część 2. Lechia Gdańsk
- 30/04/2011 17:22 - Arka - Lechia: Przeżyjmy to jeszcze raz
- 30/04/2011 14:55 - RKM ROW - Lotos Wybrzeże LIVE: Wygrana w Rybniku!
- 30/04/2011 14:29 - Poskromić Rekiny
- 30/04/2011 12:44 - Już w niedzielę derby – część 1
- 30/04/2011 12:40 - Zarząd PLK odrzuca protest Trefla Sopot
- 29/04/2011 21:43 - Rusza żużlowe Grand Prix
- 29/04/2011 19:59 - Atomówki w półfinale PlusLigi
- 29/04/2011 09:52 - Derby Arka - Lechia
- 28/04/2011 19:17 - O jeden mecz dalej