W czerwcu rozpoczną się długo wyczekiwane i przełożone z powodu pandemii koronawirusa Mistrzostwa Europy, w których weźmie udział Reprezentacja Polski w piłce nożnej. Grupa LOTOS, główny sponsor Biało-Czerwonych, najnowszym spotem otwiera ogólnopolską, kilkuetapową kampanię reklamową.
Od 10 maja internauci i telewidzowie mogą oglądać nowy spot reklamowy Grupy LOTOS, który rozpoczął szerokozasięgową kampanię wizerunkową. Wychodząc od sportowych emocji i kibicowania piłkarzom, zwraca ona uwagę na nieustanną obecność marki tam, gdzie jest jej miejsce – tuż obok klienta i jego potrzeb. W kolejnych etapach akcji pojawią się m. in. konkurs dla kibiców oraz piłkarska promocja na stacjach sieci.
–ÂÂ Grupa LOTOS stawia klienta w centrum swoich działań. Jesteśmy świadomi, że tylko patrząc szerzej, możemy zobaczyć więcej i dać naszym klientom to, czego potrzebują. Klienci oczekują od marek zrozumienia swoich potrzeb i poczucia, że ich opinie są ważne. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach – mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS.
Sportowe emocje to główny, ale nie jedyny temat nowej kampanii reklamowej koncernu. LOTOS w spocie z udziałem piłkarzy zwraca uwagę na to, jak ważne jest szerokie spojrzenie na otaczający świat, który w ostatnich miesiącach bardzo się zmienił. Wiele aktywności, w tym także sportowych, jest możliwych tylko wirtualnie. Informacje często docierają do odbiorców w zdawkowej formule, a w tym trudnym i nietypowym okresie nie raz brakuje chwili, aby spojrzeć szerzej na rzeczywistość. Grupa LOTOS, jako świadoma marka, odpowiada na potrzeby klientów w każdy możliwy sposób.
Kampania prezentuje gamę usług i produktów LOTOSU. Są to m. in.: aplikacja Pay&Go (umożliwiająca bezdotykową płatność za tankowanie przy dystrybutorze), wysokiej jakości paliwa Dynamic, stacje ładowania samochodów elektrycznych funkcjonujące w ramach Niebieskiego Szlaku oraz produkty dostępne w ofercie gastronomicznej Cafe Punkt na stacjach paliw gdańskiego koncernu.
W spocie zastosowano szereg technik filmowych i montażowych, które w warstwie wizualnej podkreślają perspektywę tu i teraz – wąskie oraz szerokie spektrum elementów i postaci. Całość tworzy pełny obraz tego, na co zdaje nam się patrzeć, także na ekranach telewizorów, komputerów czy telefonów. Spot z pierwszego etapu kampanii zrealizowała agencja FCB Bridge2Fun, za produkcję odpowiadało OTO Film, a postprodukcję – Televisor. Wśród autorów znalazło się także studio dźwiękowe Głośno. Reżyserem spotu jest Jakub Michalczuk, a operatorem Kajetan Pils.
źródło grupalotos.pl
- 14/05/2021 13:52 - Jerzy Borowczak: Platforma znajdzie bezpieczny port
- 14/05/2021 13:45 - Europejska Noc Muzeów 2021 w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- 14/05/2021 13:22 - Energa wspiera osoby niesłyszące
- 13/05/2021 18:43 - Ulice Grzelaka
- 12/05/2021 07:48 - Relikty wartowni nr 5 na Westerplatte odsłonięte
- 10/05/2021 18:49 - Radni PiS chcą usprawnienia realizacji inwestycji miejskich
- 10/05/2021 08:36 - W tygodniku „Sieci”: Kontrofensywa
- 08/05/2021 13:35 - Polityku, Ty nad poziomy wylatuj! Posłanka Pomaska wylatała 2 miejsce
- 06/05/2021 19:13 - Szczególny eksponat prezentowany w MIIWŚ w ramach akcji „Wejście w Historię”
- 06/05/2021 19:03 - Krzysztof Piekarski: Schodzimy ze szczytu możliwości obecnego politycznego układu