Oddział udarowy otwarty po remoncie » Po 12 miesiącach remontu, a właściwie budowy od nowa, otwarto oddział udarowy Szpitala im. Mikołaja ... Społeczność Ormiańska ma swoją siedzibę w Gdańsku » Na uroczystości związane z otwarciem siedziby Ormian w Gdańsku przybył specjalnie z Erywania arcybis... Polacy korzystają z ostatnich tygodni sezonu » Końcówka lata i początek jesieni to czas korzystania z ofert last minute. Polacy coraz chętniej mies... Sportowe Twarze Gdańska - Twarzami AWFiS » Łukasz Przybytek, Paweł Kołodziński, Miłosz Jankowski, Mateusz Biskup, Piotr Myszka - to piątka sp... Nocne burze nad Polską. Trójmiasto szczęśliwie bez ofiar, pomorskie na... » W nocy z piątku na sobotę nad Polską przeszły intensywne burze. W Trójmieście na szczęście skończyło... "Drużba" Karnowskiego » Słabą ma pamięć Jacek Karnowski. Pomawiając działaczy SKT o powiązania rosyjskie - sam zapomniał, że... „Cud nad Martwą Wisłą” w CSW ŁAŹNIA 2 » Piątą edycję festiwalu „Cud nad Martwą Wisłą” adresowana jest do dzieci, młodzieży i dorosłych, któr... Daniel Obajtek: 3 milionowy klient, 448 milionów zysku » Podczas warszawskiej konferencji prasowej Grupy Energa S.A. poinformowano o uzyskaniu 3 milionowego ... Konstytuanta. Pierwsza debata ustrojowa odbędzie się w Gdańsku » Debata, która de facto rozpoczyna merytoryczną dyskusję jak powinna zmieniać się polska ustawa zasad... Rowerzysta gdański uprzywilejowany » Gdańsk od wielu lat uważany jest za najbardziej przyjazne dla rowerzystów miasto w Polsce. Interesów...
Reklama

Ocena użytkowników: / 7
SłabyŚwietny 
poniedziałek, 31 lipca 2017 14:33

Daniel Obajtek, prezes Grupa Energa SA, na spotkaniu z przedstawicielami mediów w salonie klienckim sprzedaży i obsługi na terenie Olivia Business Centre ogłosił przezwyciężenie problemu długotrwałego braku faktur. - Największym problemem jaki Grupa posiadała był problem billingowania czyli problem wystawiania faktur. Ten problem mamy już za sobą - powiedział prezes Obajtek. W najbliższych dniach powołany zostanie rzecznik klientów.



Problem długotrwałego braku faktur, który dotknął części klientów Grupy Energa, był skutkiem nieukończonego i niestabilnego systemu obsługi klienta, który wprowadzono w 2015 roku.


- Największym problemem jaki Grupa posiadała był problem billingowania czyli problem wystawiania faktur - powiedział Daniel Obajtek, prezes Grupa Energa SA. - W momencie gdy objąłem stanowisko w tej spółce dla mnie był to największy problem. Uważam, że był to niesamowity problem dla Grupy i dla naszych klientów. Dziś każdy układa sobie budżet i zgodnie z budżetem planuje wszelkiego rodzaju wydatki. Dziś klient nie może czekać na fakturę. Powinien dostać ją zgodnie z terminem, a nie za miesiąc, dwa, czy za dwa lata. Niestety ta sytuacja miała miejsce. To był duży wysiłek mój i współpracowników, których dobrałem, aby ten problem rozwiązać. W marcu było 80 tysięcy niefakturowanych faktur. Niektóre czekały nawet od roku 2013. Największy problem pojawił się w 2015 roku gdy podjęto decyzję by migrować dane klientów do niestabilnego systemu. To spowodowało rozjechanie się systemu i problemy z billingowaniem. Ten problem mamy już za sobą. Prognozy były takie, że ten temat zakończy się z końcem pierwszego kwartału 2018 roku. Nie mogłem sobie na to pozwolić. Chciałem, żeby w ciągu 3-4 miesięcy temat billingowania został zakończony. Zafakturowanych zostało 80 tysięcy faktur. Zostały pojedyncze przypadki, nad którymi właśnie się pochylamy. Oprócz tego jest jeszcze około 2 tysiące klientów z 2017 roku, którzy wypadli z systemu, ale do końca sierpnia ich przypadki również zostaną rozwiązane. Osiągnęliśmy konkretny cel i sukces. Do wszystkich klientów, którzy mieli z tego powodu problemy poszły pisma informacyjne, że można zaległości rozłożyć na raty i spłacić bez obciążania klientów odsetkami, bo sytuacja była wyłącznie z winy firmy. Powołujemy również rzecznika klienta. To będzie osoba do której klienci będą mogli się zwrócić z różnego rodzaju sprawami związanymi działaniem i usługami Grupy Energa, która będzie zajmowała się daną sprawą od początku do końca.


alt



- Żadna spółka energetyczna nie jest wolna od pomyłek, które dotknąć mogą jej klientów - powiedział Jarosław Dybowski, prezes zarządu spółki Energa Obrót. - Zamykając problem z nowym systemem obsługi, Energa zredukowała po prostu skalę nieprawidłowości z poziomu rażącej anomalii do ułamka procentu, wielkości dopuszczalnej przy wdrażaniu tak wielkich systemów. Naszą ambicją i zamiarem jest jednak, aby przeprowadzone działania nie były końcem drogi, ale początkiem kolejnego etapu. Dlatego w obrębie całej grupy wprowadzane są obecnie kolejne proklienckie rozwiązania, spójne z przyjętą strategią firmy.


Tomasz Łunkiewicz

Related news items:
Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież

Galeria Sztuki Gdańskiej


autoportret-2.jpg

W obiektywie Macieja Kostuna


2_neptun.jpg

Aktywne lato z GOKF i ENERGĄ

Ta witryna korzysta z plików cookie. W ustawieniach swojej przeglądarki internetowej możesz w każdym momencie wyłączyć ten mechanizm. W celu pozyskania dodatkowych informacji na ten temat zobacz informacje o cookies.
OK, zamykam